Doxa only

Zoiets?

13 likes

Zoiets ja :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Beetje zonde om de erg goed gemaakte stalen band eraf te halen, maar ik kick op groene nato op een toolwatch als deze

11 likes

Mijn eerlijke mening?
Geen match. Ik zou gaan voor een zwarte of een oranje tropic

1 like

Ik ben geen rubberfan, ook geen echte staal liefhebber, maar hij zit toch weeral op de originele stalen band :innocent:.

1 like

Oranje tropic doet het goed. Lekker zomers. Maar staal natuurlijk ook prima!

10 likes

Oranje / Groen dan?

8 likes

:white_check_mark:

Helemaal klaar voor de vakantie :sunglasses:

9 likes

Mooi maar zou dan zelf eerder voor zwart / grijs oranje kiezen

1 like

Bump met dit oudje

9 likes

6 likes

Niemand wil 'm dan maar weer dragen.

15 likes

Regen in Piemonte. Het zal je maar overkomen :face_in_clouds:

18 likes

Dat is echt gaaf, zo’n hoog glaasje. :smiley: Dat hebben ze echt goed gedaan bij Doxa. :ok_hand: Ik zit nu wel enorm te loeren naar een Doxa Sub. Maar dan moet het wel echt de 300 worden vanwege dat hoge glaasje.

2 likes

Ik vindt het een aanrader, heb de 300t weg gedaan deze is ook mooi maar heb hier nog meer plezier van!

1 like

Dat heb je goed. Ik heb ook beiden gehad, maar het gebolde glas geeft hem precies wat extra cools :ok_hand:t2:.

13 likes

Carbon ook!

En idd: lekker bol, hoop lol.

Gr, Vigorelli.

13 likes

Zo is’t…

Lekker hè… Zo’n bol glaasje.

13 likes

Ik zit al een tijdje met een oog naar Doxa te loeren. Met name de Sub300T. Wat het lastig maakt is dat je ze in Nederland nergens kunt of eigenlijk kon passen. Nu zag ik dat Juwelier Bouman in Culemborg sinds kort ook Doxa in hun assortiment heeft. Weten jullie nog andere adressen waar ze Doxa verkopen?
En hoe is de kwaliteit en afwerking van Doxa vergeleken met merken zoals Oris, Omega, Tudor, Breitling of Rolex?

Je zou kunnen zeggen dat het merk €150 per letter kost en voor de rest van de prijs heb je een mooi afgewerkt horloge😉

1 like