De 2e schakel is 22mm. De 300 heeft een 20mm bandaanzet. Anders wordr de band wat iel.
Hier is het te zien.
Maat is prima. Er zijn te veel kleuren om te kiezen en oranje is eigenlijk maar om de 2 jaar functioneel.
Nu je het zegt. Ga een Sub 300 voor het EK aanschaffen. Topidee.
damn mooie prijs hoor
klopt, bij de 1200T is de bracelet even lang als de lugwidth, bij de 300t is de bracelet breder dan de lugwidth
De endlink van de 300T is langer vgl met die van de 1200T
Mmm, krijg er nog geen vinger achter wat nou precies de oorzaak is.
De endlink van de 1200 T steekt ook wel uit hoor.
Lijkt er inderdaad meer op dat de band van de 1200T 20 mm is op een endlink van 20 mm.
En de band van de 300T een 20 mm endlink heeft met aansluitend een 22 mm band.
Denk dat je ze naast elkaar zou moeten zien.
Zeker duidelijk zo
Mooi man, proficiat nog! Maar geen lume pip?
Gr, HJR
Jawel maar die zie je in het pikkedonker beter. Als je iets omhoog scrolt zie je deze foto van @royke74
Toch even checken, voor de zekerheid, je hebt ‘m ook echt via die site besteld? Zo ja, da’s snel dan. En iets van 400 euro invoer?
Sowieso, fraaie Doxa!
Klopt en klopt, ik heb hem al vanaf afgelopen maandag.
Je komt hem echter nog tegen als te koop op Chrono24
Vreemd, maar het is toch echt dezelfde 0170/5000 LE.
Ohhh vet, erg mooi… Geniet ervan!!!
Krijg wel 7 likes maar niemand kan antwoord geven op mijn vraag, dus maar weer even een upje. Wat is er zo bijzonder en anders aan een tropic rubberen strap?
Ahh… die verkopert heeft andere plannen dan verkopers commissie te gaan betalen aan c24 blijkbaar
Lijkt me dat ie daar niet omheen kan, alles is via Chrono24 verlopen.
Denk eerder dat hij zijn administratie niet op orde heeft.
Rare is dat hij tijdens de transactie wel op gereserveerd en daarna verkocht stond.
Voor de liefhebbers, op mp een 600t sharkhunter heb er zelf de fondsen niet voor maar blijft toch ook wel een lekkere…