Extra lekker in de zon.
Blijft toch ook een erg mooi horloge, vind de band ook prima staan.
Heel gaaf… zijn jullie ook tweeling broers?
Proficiat broer van Dr.Evil
Haha, was het maar zo’n feest. Leek me anders best gezellig
Dank. Het betreft een Isofrane.
Ja herkende hem al, heb hier ook de zwarte en oranje.
Ergonomie deden ze nog niet aan in 1969. Het ging om functionaliteit.Ik vind hem er zo gaaf uitzien vanaf deze hoek…
Mooi shot! Mooi horloge!
Maar wat lijkt de gekartelde bezel dun en hoog boven de kast te liggen… Dat is toch anders tov de 1200T lijkt het. Iemand die even een vergelijkbare foto kan maken?
Edit:
Screenshot van een yt filmpje:
Poeh, dikke knoepert zo. Ik wil er dolgraag een aanschaffen want die dingen zijn super fotogeniek en regelrechte iconen. Maar door zo’n vieze mugshot besef ik me weer dat die te groot gaat zijn en flippermateriaal in spe is.
Maar wat zijn ze gaaf
Heb je er wel eens eentje op de pols gehad dan? Als je niet te ver weg woont mag je me altijd ff een pbtje sturen dan kom je maar passen👍
Nee dat niet. Ik moet hem ook gewoon eens passen inderdaad. Hmm… Haarlem. Ik woon in Helmond, naast Eindhoven. Dat is zeg maar het afvoerputje van Limburg. Niet aan de deur. Maar bedankt voor het aanbod
Mocht je in de buurt zijn laat maar weten
Misschien eens samen langsgaan om het gospel van Doxa te verkondigen in Helmond…
Tuurlijk! Het bier staat koud dus PB maar indien je in de buurt bent
Voor de liefhebbers alvast een “teaser”, mijn Divingstar Poseidon gaat in de verkoop, eigenlijk niet gedragen, stalen band zit nog in de plastic. En voor @zulu: nog geen half uurtje vanaf Helmond