Dat bandje met de Jenny vis staat 'm goed. Is dat een Doxa accessoire?
Nee, speciaal laten maken, is geen 2de van.
Vette kleur ook!
Vanmorgen deze (van @Royce) mogen proberen enne, met stip op de wannahaves-lijst … wat een toffe duiker is dit zeg! Helemaal in deze uitvoering.
… plug hem anders even voor Danny. Haha. Ik ben nog wat huiswerk aan het doen. Ik heb zo’n ding vanmorgen voor 't eerst in handen gehad hè! Wil wel beslagen ten ijs komen als ik er een ga kopen (of inruilen). Maar tof is deze wel.
de sharkhunter was m’n eerste Doxa, als ze er eentje uitbrengen met volledig witte wijzerset dan komt ie weer terug
Oh, ik vind 't juist leuk dat er eentje gekleurd is.
Ook bij Squale is dat wat mij betreft erg geslaagd.
Ik zit nu even op wat websites, kom ook de 300 tegen. En de 200T … verschillende modelnummers met deze soort van cushion case. Leuk. Weer wat te leren!
Die Oranje wijzer is ook oorspronkelijk en zeker niet verkeerd maar vindt persoonlijk het wit mooier…
Dat ziet er erg goed uit!
In het zwart zou ik hem ook nog wel willen hebben. Alleen vind ik ze wel erg geprijsd.
Foto voor de sfeer:
Ja ik heb hetzelfde met de oranje deze zat bij de aankoop. Vorige eigenaar had de bor en de rubber band gekocht.
Dat zwart werkt altijd wel goed. Heb een aftermarket alternatief gekocht, maar eigenlijk blijft hij voornamelijk gewoon op de gele strap. Ook doordat de originele strap gewoon erg prettig draagt.
Foto van het zwarte (niet curved) bandje.
Ziet er ook prima uit! Ik zal hem waarschijnlijk veel op de bracelet dragen