Doxa only

Ding dong …
:beers:

Ontzettend tof ding! :star_struck:
Ik heb nu even geen tijd voor een NA-topic enzo, maar die gaat zeker volgen. Voor nu alvast een dankjewel aan @Dannyboy.

22 likes

En Hatseflats!! Gingen alle inruil deals maar zo vlot​:grin::wink:

2 likes

Lekker :+1: Congrats :clinking_glasses:

1 like

Gefeliciteerd!

Groeten van z’n neefje

11 likes

:joy: … het was inderdaad zo gepiept! :sunglasses:

En allebei blij met de uitkomst volgens mij. Ik in ieder geval wel want deze doet me veel meer dan de blauwe 1521 COSC die ik ervoor heb weggedaan. Squale is prachtig maar de kleur deed me niks. Ik hou het maar gewoon bij zwart. :wink:

Dank je wel! :pray:

Thanks! Toffe uitvoering laat je zien :star_struck: … is dat Carbon en is deze dan ook zo licht als 'ie eruit ziet? Bijzonder.

7 likes

Yes! Forged carbon. Je ziet het steeds meer, maar Doxa was een van de eersten die ermee op de proppen kwam.

Dit zeker, zonder band maar 45 gram. Draagt erg comfortabel maar toch degelijk.

Goedemorgen!

Poeh, lekker licht! Tel daarbij mijn Squale 1521 MM (incl. stalen band) op en je bent bijna bij het gewicht van de Doxa 300T. Die laatste is volgens het internet 186 gram :see_no_evil: … draagt overigens ook comfortabel. Vind ik. Maar je moet het wel een soort van gewend zijn denk ik.

13 likes

Goedemorgen!

12 likes

11 likes

Zekers!

De Aanstichter… :grin:

14 likes

Zei er iemand forged carbon?

Hij staat in het blauw, maar als het nog lang duurt houd ik hem

15 likes

Ik ben blij :smiley:

12 likes

Broeder! :fist_right: :boom: :fist_left:

Nu begin je verstandig te worden :wink:

2 likes

Zien jullie het verschil? Beter zo?

9 likes

Lekket setje hoor! :heart_eyes:
Blij mee.

Ik heb geen idee waar ik op moet letten. Ik zie op beide foto’s een toffe Professional die al een lekker leven achter zich heeft … :beers:

17 likes

Hele fijne set zo :ok_hand::ok_hand:

1 like

Het zit hem in de bezel.

2 likes

Frist er wel van op en de purist kan het er zo weer uit peuteren weet ik uit ervaring, lume pip ook zie ik​:ok_hand::ok_hand:

1 like

Netjes!
Sorry dat ik het niet meteen zag… :see_no_evil: :innocent:

1 like

Nondeju dat heb je snel gefixed! Gefeliciteerd met dit icoon! Et ergste is dat het kleurgebruik het enige verschil tussen de modellen is.
Wat niet wegneemt dat ik de Carribean 300T een volledig ander horloge vind dan de
Sharkhunter 300T of de Seahunter 300T.
Ik heb er nu 2 maar sluit niet uit dat er nog 1 bijkomt.

15 likes