Was een goede tip! De luchthaven werkte ook goed mee door alle vluchten 2 uur te vertragend dus voor de vlucht was de pdf al doorlopen. Had de Doxa niet bij op vakantie… had al direct spijt.
Lekker vanaf het strand in Curaçao.
Hij houdt van helder blauwe zee, zei ie net tegen me. Daarom mag ie altijd mee op vakantie.
Goeie actie! 2x2 smaken
Lijkt wel alsof er een lampje in zit, vette foto!
Gekleurd bandje is altijd een goed idee.
Ik vermoed dat dit ligt aan het feit dat de Doxa 200 het DNA mist van de Sub 300(T).
Het is een model dat begin jaren 60 uitkwam.
Daarbij ook door meerdere merken werd gebruikt.
Terwijl Doxa onsterfelijk werd door zijn design van de no-deco ring, de tonneau kast en de wijzerplaat kleuren.
Tenminste dat is mijn vermoeden. Neemt niet weg dat de 200 een prachtig horloge is.
Op de kop af drie weken geleden kwam ik in de ban van deze Doxa 300T en tot op de dag vandaag ben ik nog helemaal smitten als ik naar de pols kijk.
De originele rubberen banden zijn ook hélemaal fijn. Draagt ontzettend prettig en smoelt lekker sportief. Vind ik. Ik zou in hindsight zelfs wel bereid zijn om er de prijs voor te betalen die Doxa ervoor durft te vragen. Het is 't waard, wel een tikje uit verhouding (lees: de prijs is te hoog).
Kortom, nog steeds grote blij met mijn Sharkhunter …
Zeker! Helemaal begrijpelijk. Ik vind dat rubber van Doxa ook top. Maar het voelt gewoon raar om zoveel uit te geven aan zo’n goedkoop materiaal als rubber.
Je maakt er ook wel lekker foto’s van. Waar fotografeer je mee?
Daar is die het mooist op!
Heb je de truc met het bandje in kokend water in een kopje geprobeerd? Werkte altijd heel goed bij de stugge Z22 banden van seiko.