Doxa only

Ik heb ook zo’n mooie Divingstar maar dan de 300. Hier was een discussie laatst met de vraag van @Petteflet wat het verschil is.
Het zit vooral in de afmetingen de 300T is een echte tank. Dikkere kast dikker bracelet en geen bol saffier glas.
De 300 is meer verfijnd, draagt mooi plat op de pols, is een stuk lichter en heeft een mooie vintage style beads of rice. Plus COSC Chronometer. En mijne loopt tussen 0 en +2 sec per dag.

Ik heb beide en ik zou beide voor geen goud verkopen.

13 likes

Dat is misschien ook wel een goede benadering. Want waarom kiezen? :raised_hands:
Zeker met alle variatie die je al hebt met kleuren.

3 likes

:rofl: zo herkenbaar dit. Bij mij staat ook al heel lang een oranje 300 opgeslagen.

3 likes

Ik heb een bor incomming van ali. Een andere optie is een Doxa bracelet uit de tijd van Rick Marei. Dat is de goede endlink en heeft de band die ook op de 300 zit, alleen zonder taper.
Deze heb ik op watch you seek gevonden.

Ik heb dit zojuist gevonden op AliExpress:
€23,19 | Zilver 316l Roestvrij Staal Gebogen Uiteinde 20Mm 22Mm Kraal Van Rijst Horloge Geschikt Voor Omega Skx007 Polshorloge

Thanks Hein, is dit dezelfde die @junior postte? Hoe dan ook, ik heb hem ook besteld. We gaan het meemaken :+1:t2:.

Btw
Er is een nieuwe limited edition Clive Custler 750

10 likes

Wel grappig met het NUMA logo er in maar waarom dan geen sub300t?

1 like

Ik denk dat dit een nieuw Doxa sub750T model word. Ongelimiteerd. Zo te zeggen een test run.
Best een vet ding, beetje aan de top qua prijs, maar dat zal ieder voor zich moeten uitmaken. Hij is iig erg mooi.

6 likes

Ziet er inderdaad leuk uit alleen die 45 mm is jammer de 750t sharkhunter die ik had was ook zo groot, daar moet je wel de pols naar hebben …

Bonham is goed maar ik ben toch meer een Moon fan. Behalve die keer toen hij een gorilla tranquiliser pakte en dat toch iets te sterk bleek :rofl:

1 like

Ik vind dat Doxa behoorlijk de plank mis slaat de laatste tijd. Kijk alleen al naar het lume verschil tussen de wijzers en de wijzerplaat. Maar niet alleen daarmee ook met de 101 verschillende wijzerplaat kleuren. En nu willen zo ook maar weer eens het Clive Cussler (Numa) verhaal uitmelken. Komt vast en zeker ook nog een keer een Dirk Pitt versie uit. Helaas zijn hierdoor de nieuwe Doxa SUB’s niets meer voor mij.

Ohh, en dan die rode datum :face_vomiting:

Wat een heerlijk ding is het toch, wordt er gewoon vrolijk van als ik ernaar kijk.

17 likes

Op dat gebied zijn het allebei wel legendes :rofl::rofl: en John (his friends call him Keith​:joy:) was uiteraard een byzonder orgineel muzikant maar Bonham is voor mij de reden waarom ik ben gaan spelen!

2 likes

Denk dat deze voor mij toch ook te fors voelt.

Maar ik vind het wel een toffe richting hoor! Ben blij dat ze niet die goud/zwarte prul kant verder zijn op gegaan.

5 likes

Tis een flinke jongen, plusje is wel dat de l to l niet zo groot is…

10 likes

Die is nog uit de Rick Marei tijd,right?
Heeft deze ook een helium release valve?

1 like

Volgens mij heeft deze geen helium release valve.

Je hebt gelijk, geen HeV

1 like

Klopt, geen hev …

Zo op de foto wel lekker maar …

en

Het zal wel een reden hebben, maar ‘gewoon’ een zwarte datum had ik qua esthetiek beter gevonden. Maar goed, dat hebben ze al zo vaak gedaan. :wink:

Ik had liever een nieuwe 300T gezien met zo’n lollig logootje op de wijzerplaat. Maar goed ik heb al een 300T, en wat voor een …

Mijnes gaat overigens morgenmiddag waarschijnlijk even op de winder want er is een toffe NA inkomend en die verwacht ik morgen op de deurmat: Deze. :beers:

11 likes