Ik heb ook zo’n mooie Divingstar maar dan de 300. Hier was een discussie laatst met de vraag van @Petteflet wat het verschil is.
Het zit vooral in de afmetingen de 300T is een echte tank. Dikkere kast dikker bracelet en geen bol saffier glas.
De 300 is meer verfijnd, draagt mooi plat op de pols, is een stuk lichter en heeft een mooie vintage style beads of rice. Plus COSC Chronometer. En mijne loopt tussen 0 en +2 sec per dag.
Ik heb een bor incomming van ali. Een andere optie is een Doxa bracelet uit de tijd van Rick Marei. Dat is de goede endlink en heeft de band die ook op de 300 zit, alleen zonder taper.
Deze heb ik op watch you seek gevonden.
Ik heb dit zojuist gevonden op AliExpress:
€23,19 | Zilver 316l Roestvrij Staal Gebogen Uiteinde 20Mm 22Mm Kraal Van Rijst Horloge Geschikt Voor Omega Skx007 Polshorloge
Ik denk dat dit een nieuw Doxa sub750T model word. Ongelimiteerd. Zo te zeggen een test run.
Best een vet ding, beetje aan de top qua prijs, maar dat zal ieder voor zich moeten uitmaken. Hij is iig erg mooi.
Ik vind dat Doxa behoorlijk de plank mis slaat de laatste tijd. Kijk alleen al naar het lume verschil tussen de wijzers en de wijzerplaat. Maar niet alleen daarmee ook met de 101 verschillende wijzerplaat kleuren. En nu willen zo ook maar weer eens het Clive Cussler (Numa) verhaal uitmelken. Komt vast en zeker ook nog een keer een Dirk Pitt versie uit. Helaas zijn hierdoor de nieuwe Doxa SUB’s niets meer voor mij.
Op dat gebied zijn het allebei wel legendes en John (his friends call him Keith:joy:) was uiteraard een byzonder orgineel muzikant maar Bonham is voor mij de reden waarom ik ben gaan spelen!