Er zijn turorials online om dit met een dremel te fixen. Resultaat zag er goed uit. Zelf niet gedaan met de 300T die ik had.
Hier de link. Kijk op eigen risico, helemaal als je dit al echt gaat doen
https://imgur.com/gallery/fixing-doxa-300t-bracelet-problem-HLqHNcF
Dit soort geklus is aan mij niet besteed.
Als ik een ontwerpfoutje tegenkom accepteer ik het of ik koop wat anders. Overigens heb ik ergens ook gelezen (volgens mij ergens op WUS) dat er een passende BoR voor de 300T is die dit ‘probleem’ niet heeft, waarvan de endlinks perfect aansluiten én waar je eventueel de originele band aan kan zetten zodat je de originele sluiting hebt. Ik weet niet meer waar, on top of mind zeg ik Ali…
Wauw, dat zou ikzelf ook niet zo gauw doen. Ik was eerder aan het denken aan wat dunnere pushpins
Het zal inderdaad vooral aan de vorm van de pols liggen. Zoals gezegd, ik stoor me er niet aan. Verder super horloge en op rubber heb je dit probleem niet.
Ik heb dit destijds ook met mijn 300t gedaan en ik kan zeggen dat het algehele draagcomfort en looks qua hoe het horloge op de pols valt met een flinke sprong vooruit gaat👌
Oh wauw, heb je er veel vanaf moeten halen? Ik heb net even gekeken maar het zit hem echt in de laatste beads vóór de endlink.
Dat klopt, gewoon rustig gaan vijlen, het is echt een geduld klusje…
Dat wordt een hele uitdaging dan…
Waar woon je? Zou het wel kunnen doen…
Dat vind ik heel vriendelijk aangeboden van je. Volgens mij zitten we alleen wat ver uit elkaar. Ik zit in zuid Limburg. Ik ga eens kijken of het me gaat storen, dan kan ik het op dat moment altijd nog doen
Ik heb de uiteinden ingeklemd tussen twee stukjes hout (van een verf roerhoutje ) met lijmklemmetjes hier heb ik helaas geen foto’s van maar op deze manier kan je stabiel vijlen en beschadigd de rest van de band niet…
Als je niet begrijpt wat ik bedoel en je wil je er aan wagen dan stuur ik je wel even een foto van wat ik bedoel…
Nee, ik vind het wel geinig zo’n luchtbel erin. Net zo’n oliegevulde U-boat.
Nee hoor: Met vlag en wimpel geslaagd.
Het zal je gebeuren!
Even lekker mee in het water en hoppa, zo lek als een mandje.