Je mag hem altijd een keer om de pols komen slaan als je in de buurt van Haarlem bent.
Whitepearl ftw
Door de witte plaat wordt ie minder klein
Goedemiddag mensen! Al een aantal jaar lonk ik naar een Doxa en dan het liefst een 300T.
Dankzij onze hofleverancier uit Hilversum, mag ik nu eindelijk meedoen in dit topic:
Say hello to my little Searambler friend!
De enige optie
Gefeliciteerd, erg mooi.
Leuk man! Geniet ervan!
Haha, nog een ‘slachtoffer’ uit Squale Only …
Lekker man, veel draagplezier! Ik ben niet helemaal van de witte wijzerplaten maar tja, een Doxa Sub is altijd goed.
Mwah. Het is dat ik een set altijd compleet wil houden anders had ik de BoR inmiddels wel verkocht denk ik. Niet omdat ik 'm niet mooi vind maar op de originele rubberen band komt mijnes echt beter tot zijn recht. Vind ik.
Kijk dan …
Nee hoor. Maar smaken verschillen.
Gelukkig wel!
Anders zou het heel saai zijn …
Zou het normaal gesproken helemaal met je eens zijn. Echter, ik heb niet heel brede polsen ca 17,5 cm waardoor de band wat haaks ook de endlinks staat (hoop dat je begrijpt wat ik bedoel). Ik weet nog niet zo goed wat ik daar van vind.
Spoiler; ik denk dat ik er wel mee kan leven . Al snap ik hierdoor de aantrekkingskracht van een rubberband heel goed.
Mijn pols heeft ook een omtrek van 17,5cm en ik heb me nog geen moment gestoord aan de ‘knik’ in de BoR. Kennelijk heb ik een wat plattere of juiste ‘rondere’ pols. Ik vind het niet echt opvallen:
Ik lees wel een hoop over de recht uitstekende endlinks en dat het allemaal net niet oké is enzo maar voor mij geldt dat dus niet. Ik erger me er niet aan en vind het ook wel prima c.q. fijn dat ‘de afstand’ die ontstaat ervoor zorgt dat de kast niet kan beschadigen. Kortom, voor mij is de BoR dikke prima. Ook ik kan ermee leven…
Voor mij dus niet de reden dat ik rubber verkies boven de BoR band. Ik vind het hele plaatje gewoon mooier. Vooral op de zwarte band. Op de oranje is ook leuk, maar die is meer voor op een feestje …
Hello! Die mag er zijn hoor…
Ben ik ook echt fan van. Al komt dat wellicht doordat ik praktisch iedere duiker op rubber prefereer.
Oh, nu je het zegt … ik dacht wit te zien. Evengoed, zou deze mij te licht van kleur zijn maar die sunburst ziet er op de laatste foto wel lekker uit!