Doxa only

16 likes

Goedenavond Doxa liefhebbers! :beers:

In ieder geval bij mij en daardoor leeft 't weer … :sunglasses:

Ik kan mijn enthousiasme voor deze 300T sharkhunter hier ook nauwelijks onderdrukken. Wat een tof horloge! Ik had voordat ik jouwes omhad geen enkel gevoel bij Doxa maar nu ik deze Sub om de pols heb en lekker in het boek aan het bladeren ben ben ik helemaal ‘locked in’. Leuk!

lol

@Petteflet, heb je al ergens op een bestelknop gedrukt? :wink:

11 likes

Kinderen in het zwembad, eitjes koken en koffie op het bankje drinken in de zon. Fijne zonnige dag allen!

18 likes

Goedemiddag! :beers:

Dat klinkt niet als een werkdag of je hebt héél erg leuk werk … :joy:
Geniet ervan!

14 likes

Blauw rubber van Hirsh of toch de grijze nato van Bulang?

13 likes

Omdat ik niks met ‘nato’ achtig spul heb kies ik voor rubber! Maar het liefst zou ik deze zien met een mooie band die aansluit op de kast. Is die er?

Prachtige Doxa C-Graph trouwens! :star_struck:

Vandaag een poging gedaan om @Petteflet te influencen… was gezellig! Of het gelukt is… weet ik niet.

*plaatje van het web

9 likes

Tadaaa!!

Nee nee, het is niet wat je denkt! :grimacing: @Otis bood me aan zijn Doxa Carbon te bekijken. Nou dat liet ik mij geen 2 keer zeggen.

Heel tof om dit model eens in het echt te zien en voelen. Zo’n carbon Doxa is echt wel iets bijzonders. :raised_hands: Ik heb overigens nog geen knoop doorgehakt over welke Doxa het moet gaan worden. Maar goed, geen haast! :slight_smile:

20 likes

Edoch, de zomer is weeral enkele weken bezig… :grin:

3 likes

20 likes

20 likes

Nu ben er toch wel uit dat het er eentje met een bol glaasje moet worden P?
Hoe sexy is dat?

1 like

Ben er wel van bewust dat die wijzerplaat erg klein lijkt bij Doxa‘s bolle glaasjes. Was voor mij een reden om hem weer weg te doen.

2 likes

23 likes

Lekker kleurtje!

1 like

Heurlijk!

1 like

Ik vind het heel tof! :grin: Maar ik denk ook wel dat het heel afhankelijk is van het model in combi met de kleur. Die zilveren dial vind ik bijv. heel mooi met een bol glaasje. Maar de zilveren dial op een 300T vind ik persoonlijk niet mooi staan.

Ik twijfel nu vooral tussen dialkleur oranje en zilver.

Ik ben er al een tijdje mee bezig zag ik want ik had dit soort plaatjes vorig jaar augustus al opgeslagen van Insta.

Deze is wel actueel van Chrono24

Eens, maar ook wel weer afhankelijk van materiaal en kleur denk ik. Bij de carbon variant met gele plaat vond ik dat helemaal niet zo. Maar wellicht valt dat bij een stalen kast weer anders?

7 likes

Doe oranje😁

De oer !

14 likes

Ik heb de 300t en de sharkhunter gehad maar de 300 vind ik persoonlijk de fijnste👌

1 like

Ja, dat kan per kleur wijzerplaat verschillen. Ik had een Searambler.

1 like