Doxa only

Fijne zondag Doxa vrienden! :beers:

18 likes

Lekkere boswandeling gemaakt.

20 likes

Hier ook lekker aan de wandel langs het kanaal

16 likes

De Army begint steeds meer naar me te knipogen! Toffe uitvoering hoor, zeker zo met de groene rubberen band. Staat echt super! Vind ik.

Terwijl jullie allemaal aan het wandelen zijn heb ik de stalen (BoR) band maar weer eens uit het Foe yong hai bakkie gehaald en gemonteerd.

Omdat het kan …

:heart_eyes:

15 likes

Staat em goed hoor. Persoonlijk vind ik het zelfs beter staan dan op rubber

3 likes

16 likes

Staat je goed!

1 like

Vind hem ook het mooist op de rubber band! Band is alleen net een halve cm te klein geknipt door de vorige eigenaar…

Dus moet altijd op deze stand, en zit dan net te strak.

5 likes

Dat is een beetje jammer! Wel draagbaar zo ‘strak’? Of zit dit eigenlijk gewoon niet lekker? Ik had mazzel met de rubberen banden, die waren exact op mijn polsmaat (17,5cm) afgeknipt.

Ik hoef de extensie dus niet te gebruiken.

7 likes

Ah zonde. Zijn hele fijne banden… op verschillende vlakken, maar niet voor je portemonnee.

Ik heb ook geluk met mijn band. Hij mag iets korter normaliter, maar met dit warme weer is het perfect.

1 like

9 likes

Mooie band! Beetje zacht?

1 like

Hij is wel erg flexibel, maar voelt lichtelijk ruw aan de pols. Misschien dat dat beter wordt als hij in zee is geweest. Ik heb er zojuist toch deze Fluco op gezet, die draagt uitermate comfortabel. Maar hij gaat zeker mee op vakantie. :whale:

9 likes

Denk dat deze band ongeveer dezelfde lengte heeft dan.
Kan hem precies dragen, maar op warme dagen had ik graag nog een of 2 klikjes willen hebben.

Alleen zo’n nieuwe band is zo duur…

3 likes

Sorry :sweat_smile: of ff naar de sportschool. Blijft toch een tof ding die Army.

Op vakantie heb ik maar twee horloges meegenomen, waaronder natuurlijk de Doxa!

11 likes

15 likes

Haha, ik neem het je niet kwalijk… spoiler:wink:[/spoiler]

1 like

9 likes