Fijne zondag Doxa liefhebbers!
Links 300T rechts 300
Beads of rice band past ook niet alleen als je de endlinks gebruikt van de 300t samen met de band van de 300 dan past het wel.
Ik kwam een vitrine tegen met Doxa en die heb ik nog niet vaak gezien.
Ik dacht eerst dat de bezel op de tweede foto aftermarket zou zijn, blijkt van niet. Leuk om het merk te zien.
Gaaf hoor! Hoe bevalt de maat je? Ik heb een 200T in bestelling staan in het oranje. Wordt over iets meer dan een weekje bij de juwelier verwacht, dan kan ik hem even in het echt bekijken.
Horloge en maat bevallen mij geweldig! Mijn pols omtrek is 18,5cm. Nu heb ik nooit een 300 of 300T omgehad dus kan niet vergelijken
Wat is de naam van dit type precies? Nog nooit gezien dit van Doxa, heel erg gaaf!
Ik gok, omdat het gewoon op de wijzerplaat staat … een SUB 600 Lm Diver’s Quartz.
Je zou het zeggen idd. Google geeft geen hits daarop echter. De vintage 600t shark hunter heeft een andere dial dan deze. Dus toch benieuwd welk type dit precies is
Dan is mijn Google denk ik een andere want ik kom oa. deze advertentie tegen: Klik. Weliswaar een andere kleur wijzerplaat, maar toch echt ook een SUB 600 Lm. En hier ook: Klik & Klik etc.
Was kennelijk in meerdere kleuren verkrijgbaar, zoals eigenlijk elke Doxa. De SUB 600 Lm (Quartz) is wel een ouwetje, dus die ga je niet meer zomaar in een winkel vinden. De 600T wél, nieuw zelfs.
Is inderdaad een ex van mij, al een paar jaar geleden verkocht richting Duitsland. Was in uitstekende staat, maar vond hem te klein.
Model is zoals anderen ook al aangaven en ook op de wijzerplaat staat sub 600 Lm. Is redelijk zeldzaam en volgens mij geproduceerd ergens in de jaren ‘80.
Ben ik de enige die hier de #DieWilIkOokHebbenKriebels van krijgt …
Kom vrijwel nooit op FB. Maar ze weten toch gewoon wat ik leuk vind. Lekker hoor!
@HeinW, heeft jouwes ook lume in (de cijfers) van de duikring? Vind ik wel tof eigenlijk!
Dat moet wel gaan lukken!