Doxa only

Het lukt heel aardig :wink:

1 like

Hier nog een mooie website gevonden voor de Doxistas 🫵🏻😎

4 likes

In dit artikel over de 600T staat ook de 600 Lm vermeld. Alleen wat Lm betekent staat er niet bij.

https://www.watchtime.com/brands/featured/best-of-the-80s-the-doxa-sub-600t

Mijn horloge vraagt of hij hier ook mee mag doen?

12 likes

Deze zoekt na zijn Spa nog altijd naar zijn BOR bandje.

10 likes

Moet zeggen dat het groen dat op de eerste versie zit erg donker is. Vaak ziet het er gewoon uit als zwart :sweat_smile:

1 like

Lekker setje zo! :ok_hand::ok_hand:

1 like

Ik vond het wel matchie matchie met m’n shirt :laughing:

17 likes

Totaal niet matching hier, maar maakt voor een tafelklok minder uit.

16 likes

14 likes

13 likes

Jazeker! (Ik heb je dibs genoteerd hoor😉)

14 likes

Alleen om te provoceren… :wink:
Je kent ongetwijfeld de interessante casus rondom dit model en de relatie tussen Synchron en Doxa daarin.

12 likes

15 likes

16 likes

Tja, Als je de topic naam leest, NEE DUS!

Maar we doen niet lullig over een mooie Synchron Poseidon. Heel mooi exemplaar en een hoop gemeen met Doxa.
Is dit de Synchron Arctic Diver?
Die is helemaal uitverkocht als ik het goed heb.
De zwarte versie is ook erg gaaf maar ik weet niet of die nog beschikbaar is. Weet je of er nog meer modellen van Synchron aan komen? Rick Marei zit erachter die heeft Doxa ook goed op de kaart gezet.

9 likes

Ja, dat is de Ice Diver.

Ik ben bekend met het werk van Rick tijdens de her-introductie van Doxa. Vandaar dat ik hem ook hier liet zien.

1 like

Nou, heb deze besteld en de band past in de endlinks van de originele bor band. De pasvorm is ok en ik heb er meteen een ratcheting sluiting bij besteld die er ook prima op past. Al met al een mooi geheel voor nog geen 5 tientjes, maar, en er is altijd een maar, ik mis wel een beetje de doxa vibe doordat de band niet uitloopt na de endlink.

Misschien toch maar gaan vijlen dan…

9 likes

Hij komt wel goed uit op deze foto, nice!

1 like

Waar heb je deze bracelet besteld als ik vragen mag?

1 like