Doxa only

Exact een jaar en 2 dagen geleden gekregen voor mijn verjaardag :smiling_face_with_three_hearts:

23 likes

Deze is van Ali, zoals ook junior aangeeft in de post waar ik op reageer. Blijkbaar is dit uitgezocht en toegelicht in een tread op WUS.

Ik heb dit zojuist gevonden op AliExpress:
€23,79 | Zilver 316l Roestvrij Staal Gebogen Uiteinde 20Mm 22Mm Kraal Van Rijst Horloge Geschikt Voor Omega Skx007 Polshorloge

De beads passen mooi in de originele endlinks van de doxa.

3 likes

:orange_heart::orange_heart::orange_heart::ok_hand:

1 like

Gefeliciteerd Vincent! Doxa blijft cool :sunglasses:

1 like

Thanks Wouter :smile:

Xp

13 likes

Mooie band Thomas! Ik vind hem er echt heel mooi op staan. Ik mis de taper niet het ziet eruit alsof het zo hoort.
En de bracelets van de Rick Marei periode hadden geen taper voor de Sub 600T/300T

Ik heb op Ebay een bracelet gekocht uit die tijd voor mijn 300T en nu past de BOR van mijn sub300 Divingstar op de sub 300T Caribbean en Professional.

13 likes

Heel mooi Hein, ik moet zeggen na een dag dragen dat ik steeds enthousiaster wordt. De band tapert van 20 naar 18 waardoor het allemaal wat slanker oogt, en hij zit en smoelt eigenijk ook wel lekker.

Ik hou hem er even op.

3 likes

Xp

9 likes

Thanks to @Vigorelli de Whitepearl Carbon een upgrade gegeven.
Naast de witte band nu ook een zwarte :star_struck:

16 likes

Bolle glas ziet er ook super uit op de foto :blush::+1::+1:

1 like

Niet alleen op de foto :wink:

Dit is zo’n lekker horloge :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Ik heb door de jaren heen een aantal doxa’s gehad… jammer dat er geen dealer in de buurt zit anders weet ik zeker dat er vaker wat aan de vingers bleef plakken :yum::+1::+1:

2 likes

Summer is comming!

13 likes

10 likes

Fijn weekend alvast Doxa liefhebbers! :beers:

@VriesKou, lekkere foto!
Leuk met de reflectie op de wijzerplaat … :star_struck:

11 likes

Prettig weekend!

11 likes

Toch hier dan ook maar

10 likes

Hier ook :smiley::smiley:

8 likes

Niet perfect, verre van dat maar het heeft voor vandaag genoeg bloed, zweet en vloeken gekost.

4 likes