Doxa only

Das in de buurt, stuur maar een pbtje als je er aan toe bent👍

4 likes

BAM!

Kijk, dat is forum spirit!

Je mag hier ook komen passen maar ik heb een vintage Sub 300, dat is toch iets anders.
Ook heel leuk, maar anders, niet zozeer qua looks maar vooral wat betreft functionaliteit.
Naar mijn mening kun je zowel met een vintage als met een nieuwe geen foute keuze maken, heerlijke horloges met een unieke, eigen look en uitstraling!

Ik ben benieuwd waar je uiteindelijk voor kiest, als je zover bent, plaatjes please!

Edit, plaatje van de mijne (uit het archief) voor de sfeer:

7 likes

Te gek! Ga ik zeker doen. Nogmaals dank, dit had ik niet verwacht!

2 likes

Heel gaaf! Thanks voor de reactie. Van wat ik lees is het formaat van de nieuwe inderdaad vrij trouw aan de vintage!

2 likes

Graag gedaan :+1:

2 likes

Klopt, is inderdaad de zelfde vorm, ongeveer.
De nieuwe is iets dunner/platter volgens mij.

2 likes

Ja das de allernieuwste die heeft een plattere kast.

2 likes

Yes, de “niet T 300”

1 like

Sharkhunter ziet er ook wel heel gaaf uit

1 like

Is als ik me niet vergis samen met de professional 1 van de 2 oorspronkelijke modellen.
Ik heb er ook nog wel even over getwijfeld en tenslotte de trekker gewoon maar over gehaald :grin:

2 likes

2021 goals…Doxa. Eerste even nadenken welke er weg gaan voor de funds, maar gaat lukken :muscle: :four_leaf_clover:

2 likes

haha ja veel te veel keuze in de wereld van de horloges merk ik al! Goede jaarwisseling! En ik kom zeker bij je passen.

1 like

Haha, hier nog een :sweat_smile:

2 likes

Yeaaaah… goed plan!!!

2 likes

Dito :facepunch:. Maar welke kleur en model :thinking:

2 likes

Succes met een heerlijk vooruitzicht op een Doxa. Hierbij crosspost foto van mijn sub1200t Searambler ter vermaak

11 likes

Gaaf! Welke episode is dit precies?

1 like

https://podcasts.apple.com/nl/podcast/the-grey-nato/id1080535798?i=1000495645504

2 likes

Ik zit met precies dezelfde kwestie @Roelez!

Ben nog aan het studeren, maar ik houd me ook graag aanbevolen voor een eventuele pasbeurt @Jtrommel :wink:

2 likes

Stuur maar een pbtje als je er aan toe bent👍

7 likes