Doxa only


Of de oranje prof, als je het dan niets vindt… :wink::grin:

7 likes

Vind oranje wel echt te heftig. Vanuit historisch oogpunt natuurlijk wel de meest authentieke versie. Maar ik zie mijzelf niet zo gauw met een oranje horloge lopen. Het zou dan de blauwe of inderdaad de zwarte worden. Maar ik neig dan meer naar de blauwe Caribbean. Volgens mij ook een heerlijk horloge om tijdens het zeilen om te hebben.

2 likes

Ai… succes!

1 like

Blauw is goed

2 likes

Ik denk ook dat wanneer ze de Sub 300 goedkoper hadden gemaakt, ze echt een horde boze 50th anniversary eigenaren achter zich aan zouden krijgen.

Ja, ze leunen we erg op hun ‘heritage’, maar die is dan ook wel de moeite waard, m.i.

8 likes

dubbel mee eens

eens maar dat is niet anders dan veel andere merken. De moonwatch wordt ook uitgemolken tot het bot.
Maar in beide gevallen, laat de heritage weg en je hebt gewoon nog steeds een dijk van een horloge met een.waanzinnig design en goeie specs.

4 likes

Mijn pakketje uit de USA ligt al vanaf 3 januari in transit. Sinsdien geen enkele update.
Geduld hebben inderdaad maar, kan er lang duren (en mijne is zelfs priority).

1 like

mijne is ook priority maar zo te horen maakt dat dus geen @#$# uit. Oh man daar wordt ik niet vrolijk van. Meteen les voor mezelf, nooit meer USPS.
Heb je er wat duurs in zitten?

edit: heb jij dezelfde status?

1 like

Precies dezelfde melding, ook LA. Maar dan al vanaf 3 januari 2021.
Zit inderdaad wel iets van waarde in. Ga er van uit dat, na een beetje geduld, het wel goed komt…

1 like

ja maar dan heeft extra betalen voor een priority dus ook geen zin gehad.
Mij werd helaas door de verkoper pas achteraf vermeld dat USPS geen track en trace gegevens meer geeft buiten de VS. Ik heb dus geen idee of dit dan door PostNL geleverd gaat worden of GLS OID… 1x nooit meer in ieder geval.

1 like

Klopt, volgens mij is ‘transit LA’ het laatste dat we gaan zien. Misschien staat de postbezorger vandaag wel voor m’n deur. Of morgen. Of volgende week. We zien het wel… :sweat_smile:

2 likes

pleaaaaaaaaaaassseee :sleepy::sleepy::sleepy:

Terug op (de pols van) BoR!
:yellow_heart: de mooiste imho :yellow_heart:

18 likes

Ik kom er ook bij :grin:

34 likes

Lekker kleurtje hoor!
Is dit die nieuwe 300 met bol glaasje?

1 like

Yup! Op de foto’s viel het verschil met de 300T me nog wel mee maar in het echt zie je het er wel vanaf. Iig erg blij mee :slightly_smiling_face:

1 like

Ja lijkt of de plaat nog kleiner is in verhouding, komt dat door het bolle glas?

1 like

De plaat is legit kleiner idd. Horloge zelf is ook een stuk dunner dan de 300T en de bandaansluiting lijkt ook anders te zijn.

1 like