Doxa only

vraag staat uit, thanks!!!

1 like

Antwoord is helaas:
Wij kunnen alleen onderdelen bestellen voor de horloges die wij verkopen. Sorry

Voor pushpins doen ze zelfs moeilijk…

Heb je gezegd dat het voor je Doxa was?

Bellen en vragen om springbar voor “jou” speedmaster doet wonderen hoor.

gezegd inderdaad want eerste antwoord was dat ze hiervoor de Omega bij de juwelier moesten hebben om hem te kunnen bestellen.
En vervolgens wordt je weggestuurd met dit antwoord. Zucht, bedoeling was om dit jaar naar ze te gaan voor een grail aankoop maar ik krijg hier jeuk van.

Ehm ze hebben constant allerlei speedmasters en seamasters in de etalage liggen. Dus die 20mm pushpins kunnen ze wel bestellen.
Irritant.

Probeer anders eens juwelier Punte in Utrecht? Die doen wat minder moeilijk dan s&c.

1 like

Ik ben ook meteen klaar met ze… dan niet.

dank je maar ik ga gewoon maar even googlen. ben heel even klaar met juweliers, bah wat een omhooggekropen drol bij SC

Bij Punte zijn ze heel wat relaxter hoor. Maar ok succes iig!

1 like

Of probeer anders Driessen in Haarlem even, daar zou je maarzo eens kunnen slagen…

1 like

Dank je, morgen zal ik Punte en anders Driessen @Jtrommel eens proberen.
Ooeefff elitair gedrag zit gigantisch in mijn allergie zone…

4 likes

Is ook wel dom… Je verkoopt gewoon keihard nee aan een potentiële klant.
Dat is waarom ik wel een beetje klaar ben met die Zwitserse horloges en zo.
Ze teren al veel te lang op een soort onaanraakbare status.
Alleen microbrands en Japanners voor mij.

Succes met de zoektocht.

2 likes

Inderdaad. Mooie horloges maar die zweem eromheen heb ik heel veel moeite mee. Maar goed bij deze ben ik klaar met SC, ze mogen de pushpins houden en de Speedmaster waarvoor ik eens wilde langsgaan.

2 likes

Zou graag wat bandjes kopen maar welke…? Vind t lastig matchen

15 likes

Zou niet misstaan op een expeditie naar Antarctica.

8 likes

Hoe bevalt de Doxa Sub300? Tevreden over de bouwkwaliteiten? Ik heb nu met stip de Doxa Sub300T Caribbean op mijn verlanglijstje staan. Hij moet of zal er komen haha

1 like

Geen grote klachten eigenlijk. Ik draag hem net zo vaak, misschien zelfs wel vaker dan dat ik m’n explorer draag.

Alleen de band kon imo beter, verder prima :slight_smile: uitgebreide review volgt nog

2 likes

Duurt lang :joy:

1 like

:joy:

2 likes

Goede vraag, in mijn hoofd heb ik deze ook al…soort van. Ik denk dat dit wel kan werken…

Een isofrane in zwart
Een isofrane stijl in aqua blauw van obris morgan
Een goede sharkmesh geborsteld staal
Een erikas originals black opps full black (of die met turquoise).

Succes!

3 likes