Doxa only

Vandaag ook een 300T besteld online bij Doxa zelf. Oranje. Hopen dat ie er snel is…!

13 likes

Levertijd duurt wat mij betreft te lang.
Staat ook op de site en is verschillend per model.
Heb vandaag de aquamarine sub200 binnen na 2 weken. En dat is dan snel.

2 likes

Vreemd, volgens mij stond er ongeveer een maand geleden nog 5 werkdagen lever tijd op de site.

Hier ook een lange levertijd gehad, prognose was een week en het heeft uiteindelijk 13 dagen geduurd.

1 like

Maar hij is er :tada::+1::slightly_smiling_face:

ik snap het ongeduld, helemaal als Doxa ook nog eens niet meld waarom het zo lamg duurt

1 like

Zou kunnen. Toen ik bestelde stond er 10 werkdagen.
De oranje sub 200 pas in april.

14 likes

Kek kleurtje Paul!

1 like

Die spat wel van de pols zeg!
:sunny::ok_hand:

1 like

China is een groot land hè😉
Die van mij was ook zo lang onderweg dus dat geeft mij het idee dat ze in ieder geval niet uit voorraad leveren…

1 like

Iemand hier zocht toch nog een Sharkhunter?
Misschien deze even in de gaten houden tot de verkoper bij zinnen komt… (of is dit de chronometer versie?)

Waardeloze foto’s trouwens…

Ja dit is de cosc maar ook nog eens de gelimiteerde 50th anniversary versie.
idd hele slechte foto’s. 2500 is voor dit model niet perse een gekke vraagprijs volgens mij. Dat was de originele verkoop en ik zie ze voor een kleine premium gaan.

1 like

Iemand interesse in dé moderne Doxa Sub? Staat 300T op de plaat maar is feitelijk de 1200T in
Poseidon uitvoering. Very :sunglasses:

14 likes

Of de 50th anniversary zoals hierboven. Al lijkt die flink mishandeld, moeilijk te zien op de foto’s.

1 like

Dit is toch wel echt een heerlijke klok :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

9 likes

Zo gaaf. Ik heb al ontelbaar vaak gekwijld bij dit artikel

1 like

Als het in feite een 1200t is, zit er dan ook een helium release valve op? :thinking:

1 like

Jazeker!

Dit is een LE uit 2018. Nog voor de recente overname van Doxa. Zelfde specs als de 1200T. Dus zonder de aanpassingen aan bezel, saffier, band, kroon enz.

Zie hier de HEV, de dikke bezelgrip en het licht bollende saffier :smiley:

12 likes

:sunglasses:

1 like

Perfecte staat. De stickers zitten er nog op.
Geen slechte prijs ook hoor. Ik heb liever een oranje versie, maar anders is dit echt een mooie.

Oh nou dan zou het een goede deal zijn idd! Ik had alleen snel gekeken en op 1 van de foto’s leek het glas helemaal gebutst, maar dat is gewoon de kwaliteit van de foto.