Ja dat leek het idd wel, maar dat is de vieze sticker. De caseback lijkt wat haarlijntjes te hebben, maar dat kan ook gewoon smutzigkeit zijn. Die gepolijste delen van doxas hebben snel vetvegen.
Húúúú
Hele gave Doxa! Jammer dat hij wat te lomp is voor mijn polsjes
Ik heb een 17,5 cm pols. Door de kastopbouw zijn deze echt niet snel te lomp.
Door de relatief kleine wijzerplaat ogen ze soms vrij klein zelfs.
Haha, scherp gezien! Ik ben idd een beetje aan het rondneuzen voor een leuk gekleurd vakantiehorloge. Dan heb ik wat af te wisselen met de zwarte Sub die anders helemaal alleen deze taak op zich moet nemen En toen viel mijn oog op de Doxa Sub200. Deze vind ik persoonlijk wat mooier qua kastvorm dan de 300. Weliswaar minder iconisch, maar dat is ondergeschikt. Leuk is ook nog een heel vriendelijk prijsje van € 1.240,- met metalen én gekleurde kautschuk band. Grootste probleem is nu nog welke kleur te nemen. Oranje of geel? Of toch de lichtblauwe? Evenwel dank voor je attente verwijzing.
en dus ook het gebolde glas? Het is een plaatje man man man…
Fantastisch maar gruwelijk duur inmiddels
€1240,-?
€990,- toch op de bor band? Of mis ik wat belastingen?
Samen met de kautschuk a € 250,-. Ik wil dan beide banden origineel erbij hebben.
Ahhh, ik dacht dat ze bijna 400 waren die rubberen
Jammer dat ze geen zwarte band bij de gele doen, dat knalgele rubber is net wat té naar mijn mening. Dan staat de turquoise beter.
Ik heb ze gemaild of dit mogelijk was, echter logistiek te bewerkelijk antwoorden ze.
Als je hem besteld op metalen band kun je wel elke gewenste kleur rubber band bijbestellen.
Ze staan op hun website met een vermelde prijs van 250 euro. Geen verzendkosten volgens mij.
Ik wacht ook eerst even af wat de HFLE 2021 gaat worden.
De Crusial Dive Watch uit Twente kon wel eens een geduchte concurrent worden voor een nog aantrekkelijkere prijs. Heeft ook wel wat, deze.
De Brunmontagne wordt ook leuk, maar dat is een geheel ander horloge. Eerst maar eens afwachten wie van deze twee de race gaat winnen.
Even een crosspostje. Na een jaar op de wishlist eindelijk gevonden…
Ik vind die kasten ontzettend gaaf maar 3,8k tof? Zeker niet. Maar oranje of geel met de zwarte band zou ik heel gaaf vinden.
Eens! Dat oranje of geel knalt echt hard met dat zwart. Maar niet voor die prijs helaas
Die gele of zwarte voel ik wel.
Jammer dat ze dat ze weer dat faux patina op de markers van de Oranje hebben gestopt.
Bij geel en turquoise doen ze het wel gewoon met normaal wit. Ik snap niet goed waarom ze dat verschil doen.