Doxa only

doet mij niks maar dat is omdat ik helemaal niks heb met zwarte kasten, pvd coatings etc.

Wel stoer dat zwart, maar ik vind de structuur van carbon niet echt mooi.

Aquamarine op tropic band

17 likes

Lekker hoor

21 likes

Een interessante poscast over Doxa. Het Doxa onderwerp start ongeveer bij minuut 10:

http://www.scottishwatches.co.uk/?powerpress_pinw=15023-podcast

1 like

Tijd voor een NA!

Vorig jaar heb ik mijn 1200t professional verkocht om een Tudor BB GMT te kunnen bekostigen, maar het knaagde toch. Zeker toen Doxa besloot de 300 uit te brengen. De 50 anniversary professional was toch wel mijn favoriet, maar vrijwel niet te vinden. Al helemaal niet voor een schappelijke prijs. Toen Doxa dus de 300 uitbracht was ik direct euforisch!
In de tussentijd nog even een uitstapje gemaakt naar Aquadive, maar toen ik deze tegenkwam kon ik hem niet meer weerstaan:

Ik voelde me als Doxafan niet compleet zonder Doxa. Ik ben blij dat ik dat nu weer opgelost heb.

Voor de liefhebbers nog een foto samen met de AD.

30 likes

Heel gaaf, gedurfd ook de klassieke oranje wijzerplaat :slight_smile:
Eigenlijk leuker dan de veilige zwarte/ donkerblauwe wijzerplaten.

Ik twijfel zelf of hij niet wat groot zou vallen op mijn 17cm pols. Wat voor polsmaat heb je?

1 like

17.5 maar hij is echt heel goed te dragen. Mede door de beperkte dikte.

Overigens vind ik de andere kleuren van Doxa gaaf, maar een echte hoort toch wel oranje te zijn. Een Ferrari zou ik ook in het rood willen.

17 likes

Heel mooi deze😎

1 like

Mooi hoor!

1 like

Dit is heel gaaf, gefeliciteerd. Het nieuwe model wat op de site te bestellen is? In het oranje echt een zomer knaller!

1 like

Schitterende nieuwe aanwinst! :heart_eyes::+1:

1 like

Zeg uhh, kappen nou met het spammen van die prof​:grin::wink:

2 likes

Dit horloge verdient een uitgebreid NA topic en uitgebreide review!!! :heart_eyes: :heart_eyes: :heart_eyes:

1 like

Super gaaf! Ik wil ook voor deze gaan

1 like

Op deze manier krijg ik de mijne natuurlijk nooit geruild voor een prof😁

9 likes

Jouw sharky is ook gewoon geweldig. Koop er een 300 prof naast?

1 like

Is inderdaad de nieuwe. Echt een heel gaaf ding! Draagt een stuk lichter dan de 1200t die ik eerst had.

1 like

Ben er ook nog steeds erg blij mee maar is momenteel meer een financieel/covid ding in combinatie met zo’n itch die er af en toe kan zijn, even een prof er naast leggen gaat de nodige tijd kosten ben ik bang, maargoed als dat alles is…
Geen probleem! ik weet hoe laat het is​:joy::joy::joy:

2 likes

Schitterende doxa zit zelf ook te twijfelen over de maat maar dit ziet er top uit.

2 likes