Doxa only

Zou het geluk zijn? Mijn nieuwe 300t heeft het eerste 2,5 etmaal gewoon slechts één seconde afwijking… Wauw!

Of zijn het meesterlijk goede afstellers daar bij Doxa?

1 like

Vaklui bij eta! :wink::+1:
Maar laten we niet vergeten, Doxa is het vetste horloge ter wereld wat mij betreft! :grin::metal:

3 likes

Hoi XXof, waar heb je deze Doxa gekocht. weet dat dit spe civiel een limited is. Ben top zoek naar de 300T in geel. Volgens mij geen retailers en alleen een online webshop.

[Correctie] Antwoord al gevonden. zal er een een mailtje aan wagen

Hier op het forum :+1:

https://www.horlogeforum.nl/t/verkocht-doxa-sub-limited-edition-poseidon-divingstar/323335/2

1 like

LOL,
Vijf dagen geleden gewoon gemist
Prijs vergelijkbaar met een nieuwe
Dit is natuurlijk wel de limited “Poseidon” versie

Heb een Seiko MOD onderweg om te proberen
Met name om de look/feel met Tropic Yellow band te testen
Als het bevalt denkt ik dat ik de 300T aanschaf
Ben ik klaar voor de “zomer”

5 likes

Het geel in de Divingstar is volgens mij wel wat warmer dan in je Seiko:

9 likes

Eindelijk vandaag binnengekomen…

De Jenny Caribbean 300 reissue 50th anniversary

En waarom in het Doxa topic? Omdat het familie is maar daarvoor volgt nog een NA.

8 likes

Oeh wat een juweeltje :ok_hand:

1 like

Yip, we gaan het zien als het horloge binnen is of de Tropic gele strap wel/niet kleurt

1 like

Ik slinger hem ook weer een keertje om. Wat vinden jullie van die nieuwe carbon modellen?

18 likes

18 likes

Heb liever de stalen varianten.

1 like

Heel erg Mooi exemplaar!

1 like

Terecht. Ik vind het te gimmicky en ook een beetje jammer dat ze van een limited run nu een regulier hebben gemaakt. Die carbon LE ging al voor 4-5k, heb je nu deze voor 3,5k.

Squale did it first!!1! Maar die zijn ook fugly.

2 likes

De limited is een aqualung versie. Deze reguliere niet. Dus er zit nog wel een verschil in.
Verder vind ik de carbon 300 echt super gaaf!

En een plaatje van mijn stalen versie:

17 likes

Klopt maar is dat aqualung logo op de wijzerplaat dat verschil waard? Ik begrijp dat bij Doxa bang for buck niet op 1 staat, anders had ik ook niet de sub 300 gekocht maar een 300T. Het lijkt alleen nogal een trend te worden dat ze van limiteds vervolgens een gewone lijn met erg minimaal verschil introduceren.

Onze Sub 300 heeft bvb veel weg van de 50th anniversary en de nieuwe carbon modellen zijn eigenlijk gewoon de aqua lung met andere wijzerplaten.

Begrijp me niet verkeerd, ik ben blij dat ze dit soort modellen voor het algemene publiek maken en het is een tof model, maar met zulke kleine verschillen voelt het nogal lullig voor de mensen die investeren in een LE.

1 like

Zeker met je eens hoor! Maar het prijsverschil mogen mensen voor zichzelf bepalen of het dat waard is. Ik wilde alleen zeggen dat er in ieder geval wel wat verschillen zijn tussen de limiteds en de recente nieuw modellen.
Doxa is niet het beste bang for buck merk, maar het voelt wel goed. :laughing:

Nog een plaatje met de grotere broer van de andere moe’r.

16 likes

Ze voelen zeker goed, ik doe met je mee :ok_hand:

0000_0000_00000000(973)-01

21 likes

Staat goed op MN. Dat ga ik ook nog proberen. :ok_hand:

1 like