Proficiat!
Gr, HJR
Onze Doxa’s hebben waarschijnlijk een groot deel van de reis samen doorgemaakt; op dezelfde dag, in de zelfde regio, op ongeveer de zelfde tijd ontvangen:
Ik vind de sluiting wel fijn, geloof ik. Zit prettig en het ratcheting gedeelte werkt heel soepeltjes
Ja hij werkt goed.
Maar ik vind hem wel erg groot.
Ik zou liever de andere hebben denk ik.
De niet-ratcheting versie zoals op de 300, bedoel je?
Ik sta open voor een ruil met mijn klassieke 300 sluiting.
Ja, dat denk ik ook. De heule dag zitten wachten, komt die pas om 16:15 of zoiets.
En om vijf hadden we een afspraak bij de Sushi-boer. Zit je toch wel de hele tijd naar het verstrijken van de tijd te staren.
Dat was voor mij hèt aankoopargument van de 300T. Als je het éénmaal gewend ben wil je niets anders meer, i.m.h.o.
Houd ik even in gedachten. Ik ben zelf ook nogal eens geneigd om te flipperen. En dan krijg ik natuurlijk weer gepiep…
Prima! Laat maar horen.
De keuze tussen origineel vs. een schaamteloze kopie, nep … ik vind ‘m zelf niet zo moeilijk. Het origineel! Wel in ‘t zwart graag.
Mein Gott…
“Uw gedrag is onwaardig en schandalig, heel het land zal u veroordelen!”
Ik dacht van dat andere merk “insane”
Ik vindt dit iets te zwart wit. Isofrane heeft decennia geen straps meer geleverd terwijl er wel vraag naar was. Borealis heeft wel gereageerd op de vraag en heeft jarenlang voldaan aan de vraag in afwezigheid van Isofrane. De strap draagt gewoon het logo van Borealis. Dit is vergelijkbaar met UncleSeiko die vintage seiko stalen banden levert maar met Uncle Seiko logo erop.
Ik zie dit dus niet als nep maar een alternatief.
En als je origineel wilt, moet je op zoek naar een originele vintage Isofrane. De huidige versies zijn namelijk een reissue!
Tja, … die zou ik dus ook niet kopen voor een Seiko. Voelt bij mij ook als ‘net niet’.
Ik weet het, ik ben raar!
Volgens mij is raar een karakter eigenschap die we hier allemaal delen