Doxa only

Weet iemand de levertijd van Doxa? Ze roepen 10 dagen op de site, maar redden ze dat ook?

Was bij mij 10 werkdagen dus daadwerkelijk tegen de 13-16

2 likes

Ik heb die hier toevallig liggen. Had je die destijds nog gekocht via het Uhrforum? Zojuist een aantal foto’s geschoten van mijn Doxa SUB600 Quartz:

17 likes

Mooi en heel apart Horloge.

1 like

Leuk :+1:t4:
Nee, ik heb m niet gekocht, moet me beetje inhouden en Quartz duikers vallen dan af :roll_eyes:
Er stonden er recent nog 2 op UF, daar gekocht of heb je deze al langer?

1 like

Nee had 'm recent gekocht. Gekocht om internationaal door te verkopen zodat mijn horlogepotje weer wat voller raakt. Al moet ik zeggen dat het echt een tof horloge is. Hij staat nu op EBay:

2 likes

12 likes

Mijn Sub 300 T was de 8e dag binnen, en de prijzen op de site zijn all in.

1 like

Hallo Doxa-adepten, ik zou graag nogmaals van jullie kennis en ervaring gebruik maken!

Ik overweeg dus als eerder aangegeven de aanschaf van een 300T - bij voorkeur gebruikt maar dat is lastig dus wellicht toch een nieuwe als ik te weinig geduld heb. Het enige waar ik over twijfel is de band. Ik wil heel graag staal want ik vind die beads of rice heel tof, maar ik zag ergens een review dat de ‘overhang’ bij de lugs fors is - dus dat de eerste en laatste schakels niet of niet heel flexibel zijn waardoor de effectieve lug to lug groter is. Bij rubber heb je dat niet en bij een nato of iets anders ook niet, maar als gezegd wil ik bij voorkeur staal.

Heeft iemand hier ervaring mee? Ik heb een beetje gemiddelde polsen (17cm), en mijn Squalematic draagt bijvoorbeeld prima maar die heeft dan ook curves lugs.

Dank alvast!

De lug tot lug is vrij klein van een Doxa vanwege de kastvorm. Zoveel last ga je er niet van hebben. Ik heb ‘m meerdere keren omgehad en ging echt prima op mijn 16,8cm pols.

2 likes

Ik draag m’n sub 300 T dagelijks, en vind de bor band bijzonder comfortabel met een 18cm pols.
En idd,

dus van de

ga je weinig merken.

2 likes

9 likes

Mooi model!

Verkocht voor de ‘minimum’ prijs of was t je eigen bod? :wink:

1 like

Jep! Gaat naar Duitsland toe. Toch wel een koopje denk ik zo voor €750. :man_shrugging:t2:

1 like

Voor de echte Doxaholic misschien wel, maar die 2 op UF gingen zeker niet voor meer. Blijkbaars toch onbekend voor veel verzamelaars en daardoor minder gewild?

1 like

Ja dat denk ik idd. Liefhebbers van vintage duikers en liefhebbers van Doxa zullen geïnteresseerd zijn, maja dan moeten ze ook toevallig opzoek zijn naar een Quartz horloge met een bijzondere kast/lugvorm. Maar het blijft een vrij zeldzaam horloge in een haast NOS staat.

1 like

Ik vind dat het horloge er echt goed uit ziet maar ik ga hem zelf denk ik niet kopen.

4 likes

Goedemorguhhhh

14 likes

Goedemorgen!

12 likes