Doxa only

Mooie combi!

Ga weg met die oranje zooi :grimacing::soccer:

2 likes

Voorbereiding op het WK :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Geef

Op Tropic, net binnen👍
Mooie band en ik denk dat ik het wel comfortabel ga vinden, had/heb niet echt een ding met rubber banden maar een orginele tropic is toch wel van een hele mooie kwaliteit!

6 likes

Tijd voor…

15 likes

Jaloers op je strap!! Mooie combi hoor.

Gr, HJR

1 like

Een familie erfstuk. Vermoedelijk ergens tussen 1920 en 1930 gemaakt.

6 likes

Dank je… Erg blij mee, heeft veel tijd gekost om er 1 te vinden!!

Ik vraag me af of Doxa als merknaam iets te maken had met doxa als concept in Plato’s filosofie.

:slight_smile: Plato beleefde tussen 1750 en 1950 een renaissance, dus misschien was het de inspiratie.

Zomaar een gedachte, en nog wel eentje die geen reet met je horloge van doen heeft. :pray:

3 likes

:+1: :ok_hand: N.a grote blij :slightly_smiling_face:

19 likes

Gefeliciteerd !
Ja prachtig dat oranje.

1 like

Thnx ja top :ok_hand:

1 like

8 likes

12 likes

Sub zo voor het weekend!

Gr, HJR

15 likes

Hi all, ik overweeg de aanschaf van een 300t professional, nieuw of gebruikt. De prijzen op chrono24 zijn fors te noemen, zeker vergeleken met de nieuw prijs:

Volgens mij is dit dus 1890 incl btw. Daar komt nog shipping en invoer bij maar ik zie de soms voor 2200+ verkocht worden op C24 vanuit Duitsland.

Dan kan je toch beter een nieuwe kopen? Of zie ik iets over het hoofd?

Als je van de EU site bestelt komt er geen import bij. Shipping was bij mij ook gratis trouwens.

Dus ja, je kan beter een nieuwe kopen.

1 like

Vaag zeg. Heb het die Duitse verkoper gevraagd, die wilde alleen zeggen dat het kwam door de prijs die de eigenaar wilde hebben plus de commissie voor hemzelf.

Plaatje voor de sfeer:

11 likes