Doxa only

Wat vinden we hier van, en is er iemand die ‘m heeft kunnen bestellen?

3 likes

Ik persoonlijk vind 'm “drie keer niks” :sunglasses:

‘skuwelijk’

Ik probeer niet de Doxa fan te zijn die alleen maar de echte Subs als echte Doxa’s ziet, trying really hard… . Dus goed dat ze diverse modellen proberen, hij js kleurrijk maar moet een echte foto zien… Maar zo op deze foto vindt ik het zelf niks…

1 like

10 likes

Ik vind het horloge op zich best wel mooi, vooral de kast, maar de blauwe band is in dit geval wel too much blauw, m.i. Feit is, dat ze hiermee wel weer zwaar op hun heritage leunen, zoals zovelen overigens.
En waarom ze hiervan een LE van 200 stuks maken is me een raadsel.

Denk inderdaad dat blauw op blauw het too much maakt. Wellicht dat ie op zwart in het echt heel mooi is. En LE van 200? Hebberig maken van geinteresseerden…

Dat denk ik ook , Had die bezel nou gewoon des Doxa’s gehouden, staal naast staal.
Kastvorm geen enkel probleem mee. Bezel maakt 'm :unamused: “zo-zo”.
Gelukkig maar 200. :face_with_monocle:

1 like

Als Doxa zijn duikers gewoon op zwarte band levert ipv de band de kleur van de dial te geven zou het ee beter uitzien.

Zowel bij deze als bij de 200 modellen.

1 like

Goed punt…

Nou ik draag mijn Sub1200t ook op kleur… maar ja… de 200 serie… :roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes::shushing_face::shushing_face::shushing_face::pensive::pensive::pensive::pensive::pensive:

Dat kan ook bij de “Rambler”. Het blijft nog steeds DE Doxa duiker. (qua bezel)

1 like

:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:

Herkenbaar :zipper_mouth_face::zipper_mouth_face:

3 likes

Eens… En 1 die mijn hardnekkige flipperitus keihard weerstaat, al bijna 2 jaar! Een echte blijver als fan van de Duikhorloge…

Begrijp ik compleet. Doxa is anders.
En ik denk dat ze dat ook zo moeten houden. Keramische bezels/lunette’s zijn er in over/over-vloed.

“Schoenmaker, hou je bij je leest”

1 like

Gewoon waanzinnig… :+1::+1::+1:

1 like

In the mood for a “Sharkhunter 1500t” , met nog wat hersenspinsels in m’n hoofd.

Pffft, :thinking:

1 like

Mooie keuze!!!

In de zoektocht naar een vintage Ploprof tegen deze Sub 1200t limited edition aangelopen. Net even anders zonder de oranje accenten maar met de waanzinnige blauwe plaat van de Caribbean. Vin um cool!

Nu nog op zoek naar de blauwe rubber strap want nieuw…€450 :sob:

16 likes

Van MP? Prachtig hoor, zeker zonder het oranje :+1:.

Die prijs voor dat rubbertje… Ik zou een fijne tropic of isofrane overwegen!

Proficiat!

Gr, HJR

1 like