Doxa only

Wow, wat een gaaf ding!

1 like

Deze uitvoering ook gezien en klasse combi. Gefeliciteerd en geniet ervan :tada: Persoonlijk wordt ik steeds blij vd 300t Caribbean, dus wel met de oranje touch.
Jammer dat Doxa geen hier geen retail heeft. Twijfel iha nog over de BOR band, vorm vd kast en het gemis vd opgelegde indexen.

2 likes

Toch gaat deze (1500t) het niet worden. Ben een beetje huiverig voor de hoogte van de kast, namelijk 16+ mm. De diameter en lug to lug zijn geen probleem met mijn pols. Maar toch…

Het wordt “gewoon” de 300T Sharky met b.o.r. & daarbij ook de originele rubberband. Het mooie van deze combinatie is dat de rubberband ook bruikbaar is op de reeds aanwezige 300T Searambler. Het mes gaat nu aan meer dan twee kanten snijden.

Het “grote” wachten gaat beginnen. :grinning:

2 likes

Goeie keus en mooi vooruitzicht! En de BOR is echt een must want daarmee is de look.echt helemaal af!!!

1 like

Gewoon even genieten van wat je hebt👌

10 likes

Precies.

3 likes

Weer van de 1200t genieten!

24 likes

jaaaaaaa dat zijn ze… Heerlijk die 1200 serie!!!

2 likes

Wat een knaller zeg! :+1::+1::+1:

1 like

Meteen even de mijne om de pols geslingerd…
:star_struck::star_struck::star_struck::star_struck::star_struck:

15 likes

De vorm van de BOR, het gebolde glas en die HEV… fantastisch!!!

9 likes

Mannen.

Even zien of er ergens een gebroken liefde in een hoekje ligt te huilen.

Iemand een gele Sub200 over??
Roept u maar.

1 like

Voor het eerst flink wat Doxa’s in een etalage zien liggen. Excuses alvast voor de waardeloze foto:

8 likes

Mooi setje zo samen! Waar is dit?

1 like

Ben ook benieuwd. Ik dacht dat Doxa alleen vanuit een webshop opereerde.

Volgens mij hadden ze in Engeland een paar dealers. In NL nog nooit ergens gezien.

James Porter & Son in Glasgow en volgens mij ook eentje in Zwitserland

Dit is bij Grimaldo in Milaan. Ook heel veel andere merken die je niet zoveel in het echt ziet, zoals bijvoorbeeld Zodiac.

2 likes

wow…

Ik moet wat fondsen werven, dus mijn 300 komt binnenkort te koop. Naar mijn weten de eerste die te koop komt op HF.
Voor de liefhebbers alvast een heads up.

18 likes