Doxa only

Goedenavond,

Iemand die toevallig van zijn professional af wil? :innocent: :wink:

Ik ben op zoek naar jou! :crazy_face:

Fresh shot

12 likes

Supersetje!!!
De James Bond titanium versie?

Nope, maar je mag er nog wel ff naar kijken.

7 likes

10 likes

:heart_eyes:

1 like

Hoe bevalt de Doxa? Ik merk dat ik weer naar dit model begin te loeren. Het de Doxa Sub300T groeit weer bij mij. Blijft een ongekend groot icoon…

13 likes

Iemand al een nieuwe 600T in bezit? Ik ben vooral benieuwd of het ontbreken van “taper” op de band hem minder comfortabel maakt.

Yup. Hier is hij eindelijk binnen. Uitgelijnd en wel. Heel gaaf ding. Ik kreeg er dit keer een boek over de geschiedenis van doxa bij. Waarschijnlijk als klein excuusje voor het langere wachten. Service was helemaal top. Er werd goed en snel gecommuniceerd door de klantenservice.

De band draagt vooralsnog redelijk comfortabel. Hij heeft wel al een haartje eruit getrokken maar verder prima. Ik zal later nog een keer verslag doen.

Hier wat plaatjes.

22 likes

Hoe ervaar je de grootte tov de SPB143?

1 like

Het gevoel van grootte in de diameter is vrijwel gelijk. Door de kleinere markers op de wijzerplaat lijkt de doxa wat groter omdat de wijzerplaat wat leger is (als je begrijpt wat ik bedoel😉).

Het grootste verschil zit hem in de dikte. De doxa is een dikkerdje. Wat wel weer prettig is, is dat de band door de kleine individuele links goed om de pols sluit. De kast blijft daardoor ook mooi op zijn plek op de pols zonder te schuiven. Ondanks dat: Draagcomfort van de spb143 is duidelijk hoger.

5 likes

Top! Snelle service ook

Zo jammer dat deze het niet doet. Retour is nog lastiger dan ik dacht en chrono24 en de verkoper de werken niet echt mee. Vooral de verkoper.

Misschien toch houden en met Doxa zelf regelen……

7 likes

Fijn dat die weer terug is. Ook fijn om te lezen dat hun aftersales erg goed is. Dat geeft je wel weer wat meer vertrouwen aangezien je ze nergens kan passen. Zo durf ik de gok wel te nemen.

Wie mooi wilt zijn, moet pijn lijden :stuck_out_tongue_winking_eye: Straks als je een compleet
geëpileerde pols hebt, is dat probleem ook weer verholpen :grin:

Leuk dat je hem naast de 143 heb gefotografeerd. Zo krijg ik ook een beetje een idee hoe het formaat is. Zou je misschien beiden ook nog op de zijkant kunnen leggen en daar een foto van maken? Maten zeggen namelijk niet altijd alles bij mij, maar zo krijg ik een beter visueel beeld er van haha.

2 likes

Oh horloge kwam defect van Chrono24. Niet defect rechtstreeks van Doxa?

Ja ik denk dat de gok nemen geen probleem hoeft te zijn. 14 dagen bedenktijd. Het enige is dat je bij terugsturen zelf de verzendkosten moet betalen. In geval van garantie komt gls hem op kosten van doxa bij je ophalen.

En dat terwijl net al mijn haren weer waren aangegroeid van eerdere miskopen :wink:.

Ja zal ik morgen doen. Bij wat beter licht. Ik zal wel een paar foto’s ter vergelijking maken.

Als dat nog binnen de garantie kan dan zou ik daar zeker voor gaan. Chrono24 is drama. Was het een particuliere verkoper of een professionele?

1 like

Yes, maar wel een handelaar met trusted check-out.

Horloge is nieuw in de stickers dus denk dat dat wel moet lukken.

We gaan het zien. Sexy bol glaasje is het sowieso

5 likes

Hoe dat dan? Je hebt gewoon ten aller tijden twee weken recht op kosteloos retour hoor bij Chrono24.

Wel hele mooie Doxa :ok_hand:

Dsnk! Hij is ook echt heel gaaf hoor.

Omdat ik zelf de verzending moet betalen. Zo €100 met externe verzekering en dat vertik ik nu haha. Dan kan ik hem beter nog even hier laten nakijken bij een horlogemaker. Misschien zo gepiept.

Ja volgens mij gelakt.

1 like