Ja, heel tof! Goede keuze in zwart
Na het plezier van de Oris 65, Omega Seamaster 300, Tudor BB58, Breitling Superocean, Breitling Colt, Doxa Caribbean en Tudor Date Day ging ik eens nadenken waar ik als merk nu het meeste mee had. Al deze genoemde horloges zijn niet meer in mijn collectie die louter bestaat uit het wat goedkopere segment.
Doxa is toch een merk waar ik jarenlang naar keek. Was het omdat ze zo lastig te verkrijgen waren? Nee het was echt de mystiek van Jaques Cousteau en zijn films en de connectie met doxa. Ook is Doxa in mijn geboortejaar opgericht. Het is ook een merk dat alleen bij kenners bekend is. Kortom er is weer een Sharkhunter onderweg…
Volgende exemplaar zal de Doxa 200 aquamarine worden en dan ben ik voorlopig verzadigd.
Dankzij deze man is Doxa op mijn pad gekomen!
Als het goed is komt hij vandaag binnen. Dat was retesnel…11-2 besteld…
Het kriebelt weer voor ene Doxa! (5x de 1200T als ex)
Vind de nieuwe 600T erg tof, maar die zal me veel te dik vallen helaas! Draagbaarheid is een belangrijke eis.
Dus denk nu aan de Sub 200 in een kek kleurtje.
Wie van de eigenaren van een Sub 200 kan me een idee van de draagbaarheid?
Heel tof
Je bedoelt Sharkhunter?
Klote auto correctie. Hou me bier ff vast. Kan het niet meer aanpassen. Hahaha
deze staat nu bovenaan mijn lijstje, moet er gewoon een x komen…
Heel gaaf!
Gefeliciteerd !
Mooi horloge hé
Hoe valt en bevalt de BoR band op dit model? Niet te ‘lomp’ of zwaar? Dit omdat ie van 19 naar 20 mm gaat en niet tapered.
Nee, ik moet zeggen dat dit mijn enige BOR band is, maar ik vind het een fijne band. Zit prima, krijg er ook goede commentaren op qua looks.
Het heeft zondee tapper ook wel weer zijn eigen charme.
Ik denk dat een tapper mogelijk mooier had geweest, bijv. zoals bij de Oris 65 (van 20 naar 16). Wellicht is de kast daar te zwaar voor, maar naar 18 had mi best gemogen en gekund.
Incoming!
Met dit zonnetje ga ik mooi weer afdwingen!
Hou ons op de hoogte met foto’s van dit zonnetje. ben benieuwd.