Doxa only

Onderweg! Nog even een adresfoutje vanuit Doxa moeten corrigeren, hoop dat t goed gaat. In ieder geval vlotte communicatie vanuit Doxa.

17 likes

Voor mij was dit mijn eerste kennismaking met Doxa, heerlijk horloge. De 750t Clive Cussler Edition, “gelimiteerd” op 5.000 stuks :zipper_mouth_face:
Clive Cussler is de auteur van de Dirk Pitt boeken zoals Sahara.

Ik heb alle kleuren in mijn hoofd gehad maar vind oranje toch wel “echt” Doxa :wink:

13 likes

De bor band is lastig op maat te krijgen. Dat is bij de 200 beter geregeld met fijnafstelling in de clasp. Wanneer het weer warmer wordt zit hij perfect voor me. Nu even op de sharkmesh. Staat hem ook heel goed.

13 likes

Op mesh heel tof! Welke is dat?

Ik heb ooit voor veul centen een shark mesh gekocht bij strapcode, die was echt top. Stomstomstom verkocht (voor een habbekrats) en geen goede vervanger kunnen vinden (ook die van strapcode zijn het niet meer…)

Archief:

5 likes

Gewoon een Mesh met H links om hem goed op maat te maken. Van Aliexpress…

1 like

16 likes

En (eindelijk… doxa was zo handig om mn huisnummer verkeerd door te geven aan de pakketdienst…) binnen!

Eerste indruk? Top!
Lekker kleurtje (kende ik al van mijn eerdere 300T) en perfect formaat en draagbaarheid. Laat de zomer maar komen!

34 likes

Moguh! Rustig hier in het doxa topic…

Ik heb besloten de 200 niet op staal te gaan dragen.

Iemand die m op de OEM rubber heeft? Beetje soepele band? Vind de prijs wel wat fors…

Eventueel een MN is ook een optie.

Nu even op wat ik nog had liggen:

8 likes

Jammer, vind zelf de BoR erg mooi aansluiten bij het horloge. Ik heb zelf wel de tropic erbij (om te kunnen wisselen) en ja dat kost wel iets, maar waarom een goedkoop bandje erop zetten op zo mooi horloge.

1 like

Mee eens hoor, maar vind de verhouding wel iets zoek.

Maar… hoe is de OEM rubberband?

Ga m denk ik wel bestellen

6 likes

Grappige is dat ik hem er nog niet op heb gezet, omdat ik de bor zo mooi vind. :grimacing:
Ik denk dat ik hem met wat mooier weer, vakantie, etc ga dragen.

Maar de originele rubber band voelt fijn aan en sluit natuurlijk veel aan op de kast. Mooier aan dan een reguliere strap.

Anyhow, eens met dat het belachelijke prijzen zijn.

1 like

Tja hij staat te koop. Vandaag kwam deze band binnen. Sterke twijfel nu weer. Kans bestaat dat hij toch blijft. Dan maar langer wachten op de volgende aanwinst.

17 likes

Ik vind die 200 icm met deze MN erg geslaagd:

1 like

Leuk, je hebt hem. Bevalt ie?
Wat voor kleur is de vis op de kroon? Geel of oranje? Ik zag nml op de Doxa site dat het veranderd is en ze niet meer bij alle verschillende kleuren wijzerplaten standaard oranje zijn.

1 like

Echt een lekker “klokkie”

8 likes

ja coole strap, welke is dit? En die Doxa is gewoon mega gaaf. Dat men daar niet bovenop gedoken is… waanzin.

Strap is gewoon van ali.

1 like

Oke cool, meteen even kijken :+1:

Binnenkort kom ik me melden hier, kon deze niet weerstaan :sweat_smile:

27 likes

Zoeken op.

Fluorine Rubber Watch Strap

1 like