Doxa only

Coolness :sunglasses:

24 likes

Hij bevalt goed! Perfecte vakantieduiker.
Ik draag m nu op een grijs rubber, bevalt me prima. Misschien nog de OEM gele bestellen.

De jennyfish op de kroon is idd geel, ben ik blij mee.

1 like

Dank je wel !!!

Yes! De club breidt zich langzaam uit! :joy::+1:t2:

1 like

Had al een tijdje geleden de turqouise variant besteld maar die is foetsie gegaan in het proces ergens en eigenlijk vind ik de professional toffer qua uitstraling!

1 like

Vandaag ook maar weer eens om.
Op zwart tropik bandje.

10 likes

Hé Paul, gezien de vlakke kastvorm…draagt het een beetje comfortabel? Ligt het een beetje mooi op de pols?

Ik denk dat je het een beetje kunt vergelijken met een Seiko SKX.
42mm, maar een korte lug2lug.
Zijaanzicht. vlakke kast/ geen afgebogen lugs. Maar de skx draagt wat hoger op de pols.

2 likes

Helder :+1:

Een paar plaatjes tijdens de lunch geschoten.

Helaas moet ik melden dat het mandarijntje zojuist is overleden.

14 likes

Door al dit geweld hier krijg ik ook wel zin in een 200. Enkel te bestellen via officiele site?

1 like

Yep. Go for it!

10 likes

Lekker voor een 300T gaan joh.

6 likes

Euh… dit is geen Oris hè :thinking::smirk: wel een hele mooie. Hoe dik is dit ding, 13-14mm???

Ik ben gefopt dan, slachtoffer :sweat_smile:

14mm, inclusief lekker bol glaasje!

1 like

Het is je vergeven! Had de 600t op mijn lijstje staan, maar ben een beetje aan het schuiven naar deze. Toch wat eleganter, oogt minder bulky dan de 600t. En goedkoper, blijf toch een Nederlander :sweat_smile:

1 like

Ik denk dat je met sub200 blijer wordt, ik vind de 600t ook tof maar zou niet wijken van de sub200/sub300!

1 like

Zal ik? :sweat_smile:

Met dank aan Doxa voor het picje. :blush:

13 likes

:point_up_2:

Ik zou alleen voor n kleurtje gaan. Dat is imho juist de gein van de 200’s.

2 likes

Dit is Doxa only. Ergo: gij zult :wink:.

Ik vind de BOR endlinks wel een groot hoogteverschil met de kast hebben bij de sub200. Zie de plaatjes van @bordewolf (whatsinaname) hierboven.

Gr, HJR

2 likes