Doxa only

Het kriebelt weer voor ene Doxa! (5x de 1200T als ex)

Vind de nieuwe 600T erg tof, maar die zal me veel te dik vallen helaas! Draagbaarheid is een belangrijke eis.

Dus denk nu aan de Sub 200 in een kek kleurtje.
Wie van de eigenaren van een Sub 200 kan me een idee van de draagbaarheid?

1 like

Ik ben weer terug. Seahunter om de pols en de docu Becoming Cousteau kijken.

23 likes

Heel tof :star_struck:

Je bedoelt Sharkhunter? :wink:

Klote auto correctie. Hou me bier ff vast. Kan het niet meer aanpassen. Hahaha

Welcome back :sunglasses:!

Gr, HJR

16 likes

deze staat nu bovenaan mijn lijstje, moet er gewoon een x komen…

Heel gaaf!

1 like

Gefeliciteerd !
Mooi horloge hé

Hoe valt en bevalt de BoR band op dit model? Niet te ‘lomp’ of zwaar? Dit omdat ie van 19 naar 20 mm gaat en niet tapered.

Nee, ik moet zeggen dat dit mijn enige BOR band is, maar ik vind het een fijne band. Zit prima, krijg er ook goede commentaren op qua looks.

Het heeft zondee tapper ook wel weer zijn eigen charme.

Ik denk dat een tapper mogelijk mooier had geweest, bijv. zoals bij de Oris 65 (van 20 naar 16). Wellicht is de kast daar te zwaar voor, maar naar 18 had mi best gemogen en gekund.

2 likes

Incoming!

afbeelding

Met dit zonnetje ga ik mooi weer afdwingen!

20 likes

Hou ons op de hoogte met foto’s van dit zonnetje. :sun_with_face: ben benieuwd.

1 like

Onderweg! Nog even een adresfoutje vanuit Doxa moeten corrigeren, hoop dat t goed gaat. In ieder geval vlotte communicatie vanuit Doxa.

17 likes

Voor mij was dit mijn eerste kennismaking met Doxa, heerlijk horloge. De 750t Clive Cussler Edition, “gelimiteerd” op 5.000 stuks :zipper_mouth_face:
Clive Cussler is de auteur van de Dirk Pitt boeken zoals Sahara.

Ik heb alle kleuren in mijn hoofd gehad maar vind oranje toch wel “echt” Doxa :wink:

13 likes

De bor band is lastig op maat te krijgen. Dat is bij de 200 beter geregeld met fijnafstelling in de clasp. Wanneer het weer warmer wordt zit hij perfect voor me. Nu even op de sharkmesh. Staat hem ook heel goed.

13 likes

Op mesh heel tof! Welke is dat?

Ik heb ooit voor veul centen een shark mesh gekocht bij strapcode, die was echt top. Stomstomstom verkocht (voor een habbekrats) en geen goede vervanger kunnen vinden (ook die van strapcode zijn het niet meer…)

Archief:

5 likes

Gewoon een Mesh met H links om hem goed op maat te maken. Van Aliexpress…

1 like

16 likes

En (eindelijk… doxa was zo handig om mn huisnummer verkeerd door te geven aan de pakketdienst…) binnen!

Eerste indruk? Top!
Lekker kleurtje (kende ik al van mijn eerdere 300T) en perfect formaat en draagbaarheid. Laat de zomer maar komen!

34 likes

Moguh! Rustig hier in het doxa topic…

Ik heb besloten de 200 niet op staal te gaan dragen.

Iemand die m op de OEM rubber heeft? Beetje soepele band? Vind de prijs wel wat fors…

Eventueel een MN is ook een optie.

Nu even op wat ik nog had liggen:

8 likes