Alle doxa modellen zijn er in vrijwel dezelfde verschillende kleuren verkrijgbaar.
Ik vind de wijze waarop de bracelet van de 200 onder de kast aansluit juist wel mooi.
Daarnaast heeft de 200 gewoon een mooie pasvorm, zeker als het gast om de dikte van het horloge.
Ik vind hem mooi, ik zeg doen!
(Heb zelf overigens wel bewust voor de 200 professional, de oranje, gekozen)
Dank voor jullie adviezen. De kleurtjes maken zeker deze horloges maar ik ben er meestal nog sneller op uitgekeken. Ik ben ook niet echt van de stalen banden met vouwsluitingen omdat die vrijwel altijd te rond voor de vlakke onderkant van mijn pols zijn, wel jammer van deze fijne BOR band trouwens.
Wat me nog tegenhoudt, is dat op de renders de volle breedten van de wijzers goed te zien zijn, terwijl in werkelijkheid de gepolijste delen wegvallen tegen de zwarte plaat. Je ziet dus vaak met name de lume, waardoor de wijzers vrij smal ogen. Bij de kleurtjes is dat beter geregeld zie ik.
Even voor een beeld daarvan, ook van internet geleend en man, wat is hij verder mooi!
Als het zo’n systeem met pinnetjes en busjes was geweest dan had ik 'm wellicht links laten liggen. Dat zijn niet mijn vriendjes…en da’s zachtjes uitgedrukt.
Ik schop mijn zoekertje voor een oranje exemplaar nog even omhoog en anders gaan we een nieuwe bestellen! Zin in!