dunno… ik heb de originele niet helaas
2,5 cm:
Rubber, standard:
Length: 125 x 75 mm
Rubber, small:
Length: 110 x 65 mm
Gr, HJR
Vet!
Orginele tropic?
Nee, van Baltic. Prima ding voor weinig. Mooie taper naar 16mm
Mooi
He lekker is dat. Ik dacht dat Doxa niet mijn kopje thee is, in verband met de maat. Heb even de 300T professional gehad. Best fors en een forse sluiting erop. Tot ik afgelopen weekend de Sub 300 Caribbean van @royke74 om de pols had. Dat is een totaal ander horloge! En heel cool
Ik ga rustig nadenken welke Sub 300 mij het meeste aanspreekt. Ik neig naar de Searambler.
Oh jee als Ik dit soort foto’s zie, zo vet. Heb er te kort van genoten. De searambler op een zwarte tropic in de zomer op een gebruinde huid
Maar deze blijft het mooiste. Kleur van de lume is mooier
Staat er een TK in DE. Maar de
Prijzen zijn flink gestegen. 5k, pfoe
Ja dat is degene die ik echt graag wil. Maar alleen vanwege dat gele logootje is mij de premium niet waard…
Breaking news!
Gewaardeerde Doxisten,
Vers vanuit hun productiefaciliteiten met spoed geleverd en vandaag op de mat geland.
Met gepaste trots dat ik dit bijzondere horloge in mijn theater mag verwelkomen.
Ik presenteer u Doxa Sub 200 Sharkhunter!
Het horloge heeft een stalen BOR band.
En een gedeelte waarop men de tijd kan aflezen.
De combinatie dient het dragen om de pols.
Maar ik zou ThaPapper niet zijn…
En als encore nog enkele vluchtige foto’s.
Ik wens u allen alvast een geweldige avond!
gefeliciteerd ermee en voor jou zeker een super avond!!
Mooi, die typische Doxa stijl.
Dank je wel, ik ben weer kinderlijk blij en zit hem continue te bekijken. Dat laatste zegt toch wel iets voor een redelijk ervaren flipperaar zoals ik.
Ik zal over een paar dagen wat indrukken en meningen over dit horloge posten maar mooi is hij alvast!
Hij is fijn!
Wat is jouw pols maat?
Dank je wel. Ik heb een vlakke pols van 19,5 cm en dit horloge draagt ongeveer als een 41 mm.
Ah, dat moet met 18cm goed te doen zijn, zit me al een tijdje af te vragen of deze niet leuk is naast de 300t
Ik denk het wel, zowel op jouw pols, als naast een 300T. Dan heb je (bij mijn weten) de eerste en de derde versie Doxa duiker van weleer.
Daar ben ik benieuwd naar. Ik zit op de wip om een oranje/professional te kopen…maar heb de trekker nog niet overgehaald. Ben benieuwd naar je bevindingen
Ah mooi!!! geef mij maar de originele sub…
Dat zijn ze he, waanzinnig mooi die silver lungs