Aha … ik zie een opening. Houd me op de hoogte
Exact deze, nou ja misschien de 1000T, had altijd mijn voorkeur. Nu echter vind ik de 300 het gaafst.
Van een gezocht naar topic naar een algemeen topic, waarom?
Nou, help! Ik heb keuze stress! Wordt mijn volgende aankoop een Doxa Sub 300 Searambler of 1200t Carribean? @Svennos? @Watchagain? @Batossai? @Selie?
Carribean
Dimensies:
Case size: 42.7mm
Lug-to-lug: 44.6mm
Dial: 27mm
Case height: 14mm
Searambler
Dimensies:
case size: 42.5mm
Lug-to-lug: 45mm
Dial: 25.50mm
case height: 13.40mm
Heurrrr het graag!
PS. prijsverschil ca. EUR. 300,00
Wit is leuk voor de zomer en voor Gordon en Joling.
Heb je er één überhaupt in het echt gezien? Best een apart horloge, moet wel je ding zijn! Wat is je polsomtrek?
Nee, living on the edge
Alhoewel, ik heb weleens van die kekke Turtle mods gehad.
Ca. 18,5cm, ik draag nu een BB58. Vind ik wel een lekker formaat. Groter okay, kleiner mwoah …
Voor mij helder, gewoon de 1200T Carribean.
De Sub 300 draagt zeker kleiner dan een Seiko Turtle weet ik uit ervaring! De dial is wel iets aparts met z’n kleine dial … Zeker op jou 18,5cm pols …
Ik heb bewust voor de Sub 300 gekozen. Een re-issue van het model waar ze zo bekend mee zijn geworden. Nieuwe vintage zeg maar met alle voordelen …
Wat is jouw polsmaat?
Dat glaasje
17 a 17,5
Die Carribean vind ik het mooiste
Van deze twee: de 300. Met dat bolle glas is wel echt mooi. Daarnaast kan die blauwe me niet bekoren. Die vind ik een tikje te klinisch.
Tussen deze twee zou ik persoonlijk kiezen voor de Searambler. Rustige kleuren, klassiek oranje minutenwijzer.
Which one en waar heb je het besteld?
Huishoudelijke mededeling.
Houden jullie er rekening mee dat , volgens mijn weten, bij Doxa de garantie NIET overdraagbaar is. Dat valt uiteraard wel te ontduiken met goed vinden en medewerking van de eerste koper , indien er “shit” ontstaat.
Two cents.
To be announced …
Cult Watch (Chrono24)