Doxa Sub 1200T Caribbean (was: Doxa Sub 300 Searambler)

Heyho,

Na de vlotte aankoop van een BB58 nu op zoek naar een Doxa Sub 300 / 1000 / 1200. Ik heb een voorkeur voor de Doxa SUB 300 ‘Professional’ (oranje), maar je mag me verrassen. Echter de ‘Military’ (PVD) is geen optie.

Een fotootje omdat deze zo lekker is …

Professional:

Alvast bedankt.

11 likes

Dat ziet er gaaf uit. Alleen die kleur van die wijzerplaat kan mij niet bekoren. Maar het model verder ziet er in mijn ogen geweldig uit!

1 like

Searambler:

Sharkhunter:

3 likes

Achteraan aansluiten heah?!

3 likes

Wedstrijdje doen? :wink:

Die zwarte zou ik kopen

1 like

Eerst aan je vrouw vragen Kasper!

14 likes

Mooi merk! :heart_eyes:
Helaas niet zo populair in Nederland.

Leuk te zien dat Doxa aan populariteit lijkt te winnen! Ik ben zeker blij met me recente aankoop! Met WatchRecon kan je de markt btw ook in de gaten houden …

7 likes

Woon jij niet in de regio Twente? Kunnen we niet ff babbelen vandaag? Kijken of je er echt blij mee bent? :wink:

Ze zijn nergens bij horlogewinkels te bekijken in Nederland, right?

Bij mijn beste weten niet, helaas.

Yep, niet zover bij jou vandaan! Je mag altijd komen kijken hoor en zien als het echt wat voor je is :slight_smile: Ben thuis deze zondag.

Krijg deze aangeboden, weet het niet…

9 likes

Meteen doen! Kan je die professionals laten liggen voor mij.

4 likes

Poseidon logo is erg gaaf. Mooi zomerse kleur. Ik zou het doen.

De foto is in ieder geval heerlijk :drooling_face:

Dat is super, vandaag red ik niet meer (tenzij je openstaat voor verkoop @svennos :wink: ) maar wellicht kom ik er nog een keer op terug :+1:t2:
Een fijne zondag gewenst.

1 like

Nope, deze blijft voorlopig! Een heerlijke duiker met een eigen gezicht en die anders is dan het gros! :sunglasses:

1 like

Ik wordt ook steeds warmer voor zo een doxa sub! Alleen heb geen idee wat ze kosten en hoe ze op kleine polsen…

Vindt de 1200T carribean echt super gaaf met die blauwe plaat.

1 like