Dank je wel. Ik neig zwaar naar een 300T searambler op dit moment,
De kleur kiezen vond ik het lastigst.
Ik ga ook van geel naar oranje⌠en denk weer dat turquoise ook tof is. En dan komt de carbon nog langs.
Dat snap ik. Bij mij als kleurloos figuur geen kleuren. Zwart heb ik al zoveel, blauw
nèhhh, maar een zilveren sunray zou zomaar best eens kunnen.
Levering? voorbeeldig geweest??
Levering verschilt per kleur en model. Als je het aanklinkt op de site zie je de verschillen. Was iets van 9 werkdagen > 2 weken. Ook al is het drie dagen⌠het duurt altijd te lang
Yep! En zeker als je een horloge koopt die je uit een âcatalogusâ heb besteld.
Als ik het goed begrijp is jouw 300T met de âsnelverstelmicrosluitingâ geleverd. Op de Doxa site is het niet duidelijk. Bij het 300 model heeft men het in de omschrijving over âfolding clasp with ratcheting dive suit extensionâ terwijl er bij de 300T geen vermelding van dat staat.
Raar, want krijg juist hst idee dat het andersom is. Confusing.
Als ik de reviews op de Tube bekijk, dan is het idd de 300T met micro adjust
Ja klopt. Het is juist de site van Doxa die âroet in het eten gooitâ. Als je een willekeurige 300T selecteerd op de site dan is in de omschrijving âfolding clasp with diver extentionâ te lezen. Bij naar beneden scrollen kom je bij de extraâs waarbij dan de ratchet clasp vermeld staat.
Mmm⌠snap je punt. Ik stel voor dat @RobinH gewoon de 300T besteld. Dan bestellen daarna @ivar1 en ik hem als het de goede band is.
Hahaha, moet ik eerst heel ongeduldig worden
Nee⌠ik ben ongeduldig, dus bestel dat ding nou gewoon! Dan klopt je avatar ook weer. Win-win
Ah top!
Internetbestelling, dus kan binnen 14 dagen retour.
Oei, die doet pijn
Eigenlijk wil ik een gele. Maar dat lijkt dan helemaal geen goede optie haha
Ga je 'm nu bestellen? Ik overweeg de gele 300T ipv de Seiko mod⌠hmmm.
Als jij die gele koopt, trek ik je avatar door Photoshop voor je