Doxa sub 200; doen of niet?

Dank je wel. Ik neig zwaar naar een 300T searambler op dit moment,

4 likes

De kleur kiezen vond ik het lastigst.

3 likes

Ik ga ook van geel naar oranje… en denk weer dat turquoise ook tof is. En dan komt de carbon nog langs.

image

image

5 likes

Dat snap ik. Bij mij als kleurloos figuur geen kleuren. Zwart heb ik al zoveel, blauw :thinking: :thinking: nèhhh, maar een zilveren sunray zou zomaar best eens kunnen.

Levering? voorbeeldig geweest??

1 like

Levering verschilt per kleur en model. Als je het aanklinkt op de site zie je de verschillen. Was iets van 9 werkdagen > 2 weken. Ook al is het drie dagen… het duurt altijd te lang :joy:

2 likes

Yep! En zeker als je een horloge koopt die je uit een “catalogus” heb besteld.

Als ik het goed begrijp is jouw 300T met de “snelverstelmicrosluiting” geleverd. Op de Doxa site is het niet duidelijk. Bij het 300 model heeft men het in de omschrijving over “folding clasp with ratcheting dive suit extension” terwijl er bij de 300T geen vermelding van dat staat.
Raar, want krijg juist hst idee dat het andersom is. Confusing. :confused:

1 like

Als ik de reviews op de Tube bekijk, dan is het idd de 300T met micro adjust

1 like

Ja klopt. Het is juist de site van Doxa die “roet in het eten gooit”. Als je een willekeurige 300T selecteerd op de site dan is in de omschrijving “folding clasp with diver extention” te lezen. Bij naar beneden scrollen kom je bij de extra’s waarbij dan de ratchet clasp vermeld staat. :confused:

2 likes

Mmm… snap je punt. Ik stel voor dat @RobinH gewoon de 300T besteld. Dan bestellen daarna @ivar1 en ik hem als het de goede band is. :joy:

3 likes

Hahaha, moet ik eerst heel ongeduldig worden

2 likes

Hier heb je de 300Tfoto’s:

4 likes

Nee… ik ben ongeduldig, dus bestel dat ding nou gewoon! Dan klopt je avatar ook weer. Win-win

Ah top! :ok_hand:

2 likes

Internetbestelling, dus kan binnen 14 dagen retour. :grinning:

1 like

Oei, die doet pijn

1 like

:rofl::crazy_face:

1 like

Eigenlijk wil ik een gele. Maar dat lijkt dan helemaal geen goede optie haha

1 like

Ga je 'm nu bestellen? Ik overweeg de gele 300T ipv de Seiko mod… hmmm.

2 likes

Als jij die gele koopt, trek ik je avatar door Photoshop voor je :+1:

1 like

Doen … heb. de vinger ook al een tijdje boven de knop

Tropic bandje schreeuwt om een passend horloge

De in UK bestelde S(eiko)OXA mod ligt al weken bij de NL douane (29 maart)

2 likes