Doxa sub 200; doen of niet?

Nee, ik wacht wel tot iemand hier op het forum is uitgespeeld…

2 likes

By far het mooist.
En onderscheidend, kennelijk.
(Zegt iemand met 90% basisklokjes in de collectie) :relaxed:

1 like

turquoise
geel

oranje

1 like

Ik vind die 200 veel mooier dan de 300-versies. Ik snap dat mensen het origineel waarderen, maar mijn smaak is het niet. Erg groot en lompig. Die 200’s zijn leuke dingen, zou ook wel een oranje of gele willen. Maar voor 1000 piek vind ik zoveel dingen leuk…

3 likes

Zo oogt het wel, kan ik me indenken. Lug to Lug zijn ze even groot. Maar ik snap je keuze.

Welke gele dan?
Ben het met je eens wbt de 300.

Is in mijn optiek een lastig verhaal waar ik al eerder in het verleden tegen aan ben gelopen. Het horloge heeft zeer zeker “de looks” enz enz., maar ik ben er ook nog/weer niet uit.
Mss moet ik er eerst één “bepotelen” voordat een aankoop een feit gaat zijn. Daar zit ook gelijk het zeer. Geen AD’s :roll_eyes:

Rij naar Hilversum en bepotel er een zou ik zeggen!

Net te ver. Iets dichterbij a.u.b. :crazy_face:

Sub vs Sub

3 likes

Prachtig triootje :heart_eyes:

1 like

Dit jaar :+1: van maart als ik me niet vergis maar daar heb ik niet goed naar gekeken want deze gaat niet meer weg… :grin:

1 like

Qua geel horloge het wel de leukste in z’n prijsklasse denk ik, samen met de Halios. Hoewel die goedkoper was.

Alleen voor 1000 piek is er zóveel horlogekeus, dat ik niet weet of de Doxa dat zou winnen (in welke kleur dan ook). Die blauwe/turquoise van jou vind ik ook top.

Allemaal wel op rubber of tropic. Die stalen band is niet mijn ding.

Ja, was :face_with_thermometer:
Is nu niet aan te komen toch? Het is een mooie warme kleur geel. Ik zou er wel een willen hebben.

Klopt, zijn er weinig van gemaakt. Heb 2 soorten gehad met bezel maar niet die gele.

Ultiem DOXA leesvoer.

Mss al eens eerder gepost, desalniettemin :arrow_down:

https://www.doxa300t.com/index.htm

Doen!

Hoezo zou Doxa in die prijsklasse niet winnen?

Ik ben zelf voor een Seiko SPB147 in deze prijsklasse gegaan (wel 300 goedkoper maar toch, same same). Die keuze kwam vooral omdat het hele jaar al zulk kakweer is :rofl: en ik Seiko toch meer beater vind dan Doxa.

De Sub200 staat op mijn lijstje om ernaast te doen, al is die lijst gedeeld met de Hamilton Pilot Pioneer & Oris Chronoris. Denk toch dat de Doxa écht kans maakt :+1:

1 like

Heb je nog getwijfeld over de stalen band?

Begrijp dat het een slechte band is.

Turquoise natuurlijk.