Doxa Sub 200 wie heeft hem? Eindelijk in EU verkrijgbaar..

image

Nog even niet… :sweat_smile:

4 likes

Staat een leuk stukje over een Doxa in het boek “ a man & his watch “

2 likes

Ik heb het niet zo op dat wachten op een horloge. :thinking:

image

7 likes

Ja dat is zo erg…Maar o zo fijn als hij er dan eindelijk is…

2 likes

Gezien de huidige situatie wacht ik nog even met bestellen, kan ik nog even nadenken over de keuze tussen de professional of de sharkhunter, blijft lastig😁

2 likes

Denk jij maar na over een Professional en een Sharkhunter om uiteindelijk bij een Searambler uit te komen. :sunglasses: :ocean:

2 likes

Het moet m’n one piece collectie worden dus heel misschien later een searambler😉

2 likes

Mooiste blijft vind ik toch de sharkhunter met gebolt saffier :ok_hand:

Ik ben gewoon veel te verwend en dit is eigenlijk juist een heel goede les maar inderdaad, wel fijn als hij er straks is. :smiley::+1:

Wil je dat Doxa boek heel toevallig nog verkopen? :grin:

1 like

Haha is helaas geen doxa boek, maar een verzamel boek van verschillende personen hun connectie met een speciaal horloge.

1 like

Als je hem wilt kopen, koop dan eerst de 40 year edition. Mijn 50 year edition is een vervolg en niet de 40 jaar met 10 jaar extra.

1 like

Bedankt voor de informatie! Wil jij je boek toevallig nog verkopen? :slight_smile:

1 like

Was een verjaardagscadeau van mn vriendin, dus gaat helaas niet meer weg

Oke!

Mischien nadat ik eerst de 40 year edition gelezen heb maar voor nu nog niet. Kan alleen nergens die 40ste editie vinden.

1 like

Wat zien jullie nou eigenlijk in zo’n Doxa? Omschrijf het eens. I’m wondering… :sunglasses:

Is een plaatje ook goed?

3 likes


Jeugdsentiment…

6 likes

Nou, de sub300 met z’n eigen smoel en die bor band, misschien omdat ik een kind van de 70ties ben, en uiteraard Dirk Pitt😁

3 likes