Doxa Sub 200 wie heeft hem? Eindelijk in EU verkrijgbaar..

Als het kan gelijk enkele foto’s! :+1:

Vind het een leuk model. Hier thuis werd gelijk gevraagd of het draagbaar zou zijn voor haar.

1 like

Hahaha dat is een oneerlijke strijd…gaat wat mij betreft niets boven het "originele ontwerp van de 300, 1200 of 1500…

1 like

Als ik me niet vergis heb ik er laatst een zien langskomen op de horlogemarkt, een met oranje details en wijzerplaat.

**kon ook een ouder model zijn btw

Leuk al die kleurtjes :+1:t2:

Mooi !

8 likes

Maar een vergelijking is nog steeds leuk! Het prijsverschil is ook enorm, natuurlijk. Deze 200 heeft wel opgelegde indexen en de BoR oogt ook van dezelfde kwaliteit als de duurdere 1200. Nice hoor!

2 likes

Die foto’s gaan nooit zo goed zijn als die van jou, maar goed idee. :smile:

1 like

Wel vreemd alle prijzen van Doxa staan in euros op de site maar in de EU nergens te vinden. Uit de UK ga ik hem niet halen want met de huidige stand van de pond is ie bijna 150 euro boven list.

2 likes

Ik had ze een tijdje terug al eens gezien, fijn dat je ze nog eens aan kaart, nu wil ik er één :disappointed:
Het model vind ik erg geslaagd, nette prijs en ondanks dat ik nog geen Doxa heb gehad, is het een merk dat altijd wel in m’n achterhoofd zit!

2 likes

Het horloge vind ik er erg geslaagd uitzien maar wat mij al meerdere malen was opgevallen, bij het zoeken naar live beelden dat is dat de kast nogal vlak is aan de onderzijde.
Waardoor deze vooral bij een iets smallere pols gaat overhangen dus voordat ik zou overgaan tot aanschaf wil ik hem eerst een keer om de pols gehad hebben, maarja dat kon wel eens lastig worden…

Ik zie dat er een iets duurdere limited edition was van zo een 130 stuks, maar waarin verschilde deze, buiten de rode secondewijzer en de gravering op de bodem?

De prijs verschilt alleen. Dat is vaker bij Limiteds. Seiko kan dit ook goed. Beetje modden en de prijs omhoog.

Heb doxa eens een mailtje gestuurd, zoals ze op de website zelf voorstellen.

Update: doxa lijkt buiten de VS niet te willen verkopen. In ieder geval na 4 dagen nog geen reactie op email.

Volgens mij is er thans een Europese shop.


Deze kriebelt toch wel hoor…

9 likes

Als hij nu 40mm was geweest kriebelde het ook bij mij, 42mm vind ik toch wat te fors voor dit horloge.

1 like

Speel ermee in mijn hoofd, maar denk dat de 1521 squale beter is. Zou wel een andere doxa willen, maar meer dan 800€ voor een vakantiehorloge wil ik niet besteden.

Komaan, lug to lug is slechts 46mm. 42mm is een prima maatje voor een duiker.

1 like

Gewoon doen! Zo’n pracht van een horloge voor nog geen €1000… als ik niet een vintage 300t zou hebben had ik m al besteld!

2 likes

Ik wil m ook wel, in turquoise. Een Ollech en Wajs echter ook en een Squale en een…en een…
De financiën echter beperkt. Wil niks verkopen van wat ik nu in de bescheiden collectie heb,
dat is t m ook
.

2 likes

Ik ga hem deze zomer halen. Heel geslaagd model imo :+1:

1 like