Doxa Sub 200 wie heeft hem? Eindelijk in EU verkrijgbaar..

Drop eens een foto van die 300t…dat zijn toch toffe apparaten. Heb je een echt doxa gevoel bij de sub 200 dan?

Bij deze! Ik geniet elke keer als ik ‘m draag.
De liefde is bij mij getriggerd door in mijn jeugd alle Clive Cussler boeken lezen, waarin “the orange face of his Doxa divewatch” regelmatig voorbij kwam.

En ja, die nieuwe 200 roept hetzelfde gevoel op!
En dan kun je ook nog een kleurtje kiezen…

8 likes

Heel lekker! Thanks voor de info!!

Zoek nog naar de juiste beads of rice bracelet om het echt af te maken, maar rustig aan.
Geen haast, dan gaat het beter!

Ergens te herleiden waarvandaan ze versturen? Vanuit CH zou niet zou zo gunstig zijn…

Vind ze erg tof, zeker de gele en de turquoise. Trek t alleen slecht dat de kroon bij alle kleurtjes een rood Jenny fish logo heeft…

Pforzheim/Duitsland.

Ik heb onlangs wat mailwisseling gehad met Doxa (zit zwaar te twijfelen om een nieuwe 300t aan te schaffen) en ze dezelfde vraag gesteld, zie hierbij het antwoord.

Please be informed that we launched since 3 weeks our Online Shop for all EU countries and the watches will be delivered through our subsidiary DOXA Europe GmbH based in Pforzheim/Germany.

7 likes

Doxa staat op een bij mijn volgende grote aanwinst. Weet alleen nog niet of het de 200 of 300 gaat worden.

3 likes

Bij mij staat de 300t ook heel hoog op de lijst… Het is een kwestie van afwachten of er een goede sale actie vanuit Doxa voorbij komt.

Waar kijk jij naar? Nieuw of vintage?

Altijd nieuw koop nooit vintage.

1 like

Herkenbaar :ok_hand:

Heb altijd graag een Doxa gewild Feit dat je ze in Europa moeilijk kon krijgen hield me altijd tegen. Ga eerst voor de 300T en dan een 200 voor erbij. :smiley:

2 likes

Vintage 300t is ook echt niet verkeerd…

Dat dan weer wel.

1 like

Ik wil zelf degene zijn die hem vintage maakt. Alleen maar nieuw

2 likes

De 1200T is niet te koop in EU?

Jammer, die is ook echt top! (4x gehad… :grimacing::joy::slight_smile:️)

ok, dat is ook een standpunt!

Sorry maar versus de subs zijn deze maar saai. En qua prijs verschil snap ik het helemaal niet.

1 like

Welke subs? Waar reageer je op? Confused…

Nog een kwijl artikel.
https://timeandtidewatches.com/five-summer-doxa/

2 likes

Gisteren toevallig een filmpje gezien van de 200. De maker was er niet erg enthousiast over. Wat ik dan niet begrijp. Anyways, ik vind m gers!