Doxa Sub 200 wie heeft hem? Eindelijk in EU verkrijgbaar..

Schuurpapiertje en het is er zo af hoor. Hoort er gewoon op imo.

3 likes

Effe snel gegoogled, maar de 300T is redelijk gelijk aan de oude 1200T. Verschil: geen HEV, vlak saffier, taperende band…

Damn. Nu wil ik er weer 1. Iemand een seiko mm300 kopen? :joy:

1 like

Nu zijn er al 3 mensen die een 300t willen… Hmmm😉

2 likes

Groepskorting vragen aan doxa :joy::joy:

3 likes

Damn dit is wel heel leuk voor 990 euro :thinking:
Schijnen wel 19mm lugs te zijn, maar goed je kan de rubber strap van Doxa waarschijnlijk erbij bestellen en dan kan je eigenlijk wel voort.

12 likes

20mm prop je er ook zo tussen hoor.

2 likes

Klopt ook weer :slight_smile: en top dat je ze nu in de EU kan kopen! Of misschien net niet, want nu wil ik er één :smile:

4 likes

Prachtig vind ik 'm, en hij is dus nu verkrijgbaar in Europa? Deze overweeg ik zeker.:+1:

1 like

Inderdaad!

https://eu.doxawatches.com/collections/all

1 like

Had ook al zitten ‘loeren’ maar ben zo bang dat de band en sluiting van mindere kwaliteit zijn en rammelen… ik durf nog niet die trekker over te halen.
Misschien na de eerste HF Review :wink:

1 like

Deze sub1200T bijvoorbeeld.

Of een sub300, sub750, sub1500 etc… Kijk de wijzerplaat van een Doxa Sub

Dus nee niet confused.

3 likes

Daar heb je wel een punt. Er is gelukkig geen haast bij en impulsaankopen eindigen meestal toch in het blauwe :see_no_evil:

En op rubber voor €950,-

3 likes

Vergeet mij niet!

:smirk:

3 likes

Haha, 4 dus. Inclusief @anon23521125EV

:+1:

1 like

Ja, ik ben al een aantal dagen aan het dromen…

Zo’n nonchalante Doxa… dat is echt iets heel anders dan mijn Seamaster. Perfect voor op de boot!

1 like

De 300t is echt ptachtig!

1 like

Kan iemand die Sub 300T even afkraken? Kunnen wij @Handavinci daarvoor bellen of zo? Want dit gaat de verkeerde kant op…

:wave:t2:

1 like

Dit is feitelijk de nieuwe 1200T (die is top).
Wat ik wel een minpunt vind: geen HEV meer. Detail, maar dit is een model dat teruggrijpt op de historie en een belangrijk onderdeel daarvan is dat kleppie in de kast waar Doxa als eerste mee kwam.

Dat gezegd hebbende: ikwillum! Een gele. :sunglasses:

1 like