Doxa sub

Heden opgehaald,een Doxa Sub 1000 Tusa,een ltd nr.99 van 100.hier een paar fotos
gr john

Dit is echt een hele mooie duiker die hier veel te weinig voorbij komt. Gefeliciteerd!

Karakteristieke Doxa, cool! Vind de jubilee iets minder op dit horloge, maar da’s persoonlijk.

Geniet erven, gefeliciteerd!

Kijk, daar hou ik nou ook van.
Wat een prachtige duiker, die Doxa(tu)
Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst en veel draagplezier.

Heel gaaf!
Die lust ik ook wel. :smiley:

Heb je nog meer foto’s + info?

Groet,
Werner

Top!!!

Menno

Zijn opa zegt hallo!

Aaahhhhhhhhhhhhhaaaaaaahhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaa, X(

Die is ook mooi! (tu)

Groet,
Werner

Heel mooi, kom je inderdaad veel te weinig tegen op dit forum. Is dit een horloge wat erg veel verkocht word in bijv. USA? Op WUS kom je ze nl. geregeld tegen.

Eric

Krijg een brede glimlach van die kleurige retro duikers. Ontzettend cool. Jammer dat ze zo duur zijn.

Doxa-duikers vind ik zooooooo cool! :}

Hele mooie duiker, maar nu snel een nato erop!

thieuster Schreef:

Top!!!

Menno

Zijn opa zegt hallo!

http://i727.photobucket.com/albums/ww273/thieuster
/P1050291.jpg

Niet proberen de topic starter te overtreffen hè Menno (lees: wat een geweldige prachtige Doxa)… :wink:

De fabrikant Doxa schijnt een aparte benadering van het fenomeen verkopen er op na te houden. Ze hanteren een beroerde euro vs. dollar conversie. Van hun site:

Please note, that our billing processor has informed us, that orders from Europe, UK and Ireland are no longer billed in USD, instead they will be billed in Euro at a fixed rate of 1 Euro:1.25 USD. Your credit card might have multiple debits for adjustement purposes.

Mensen die op het Wus forum (Doxa-deel) opmerkingen over schrijven, zijn binnen een dag hun posting kwijt. De Doxa forummoderator delete al deze kritische teksten!

Je hebt er goed aan gedaan om een Doxa te kopen. Ik hoop alleen dat het een preowned versie was. Want dan heb je wel ‘value for moeney’

Menno

Eddy C. Schreef:

thieuster Schreef:


Top!!!

Menno

Zijn opa zegt hallo!

http://i727.photobucket.com/albums/ww273/thieuster

/P1050291.jpg

Niet proberen de topic starter te overtreffen hè
Menno (lees: wat een geweldige prachtige Doxa)…
:wink:

Nou, ik wil 'm echt niet overtreffen. Sterker: ik wil meteen ruilen met gesloten beurzen :D:D

Menno

Ik heb deze overgenomen van een wacht-lounge forumer uit duitsland,die deze per inschrijving nieuw heeft gekocht,en ja Doxa is een beetje apart bedrijf,ook vwb garantie/koers enz,maar het gaat natuurlijk om het horloge,en een ETA kunnen ze overal reparen. Op het waTCH LOUNGE FORUM,HEBBEN ZE VORIG JAAR OOK PROBLEMEN gemaakt,nadat er kritische vragen gesteld waren over niet overdraagbare garantie.
gr

Gefeliciteerd!

En de groeten van zijn broertje.

Gr,

Ron.

van harte met je nieuwe aanwinst … het blijft mooi en wie weet komt er bij mij ook weer een keer 1 terug :slight_smile:

leuk dat er toch meer doxas zijn.
gr john

van mijn andere vintage doxa duiker kan ik geen foto meer vinden.

Proficiat1