Doxa Sub300 Divingstar Carbon

Hier op het forum aangeschaft na al een tijd verliefd te zijn. Echter merk ik dat ik hem (te) vaak laat liggen dus hij mag weer door.

Amper gedragen dus verkeerd in dezelfde staat als bij de vorige verkoop. Toestemming van @Otis om zijn foto’s te gebruiken.

Merk en model: Doxa Sub300 Divingstar Carbon

Diameter: 42 mm (draagt klein ivm kleine L2L)

Leeftijd: Juli 23

Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): Maart 2026

Factuur en/of certificaat: pasje van Doxa

Originele doos en/of eventuele accessoires: Full set

Verzendkosten of afgehaald: afhalen in de buurt van Tilburg of verzending in overleg. Kosten en risico verzending bij koper.

Conditie (krassen, werking etc): Staat is echt top. Zie foto’s. Bij interesse kan ik altijd een filmpje maken die de staat goed weergeeft.
Bandje is op maat voor iets meer dan 17cm polsen. Je haalt nog een cm of anderhalf? Uit de sluiting. Voor dit geld koop je er ook hendig een bandje bij als het te klein is. :slight_smile:
Soort uurwerk en kaliber: ETA 2824-2 automatisch uurwerk

Vraagprijs: €2200 excl. verzenden. List is 4.2K

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

6 likes