Dpd

Horloge band besteld bij Steinhart (27 aug) nog steeds niet ontvangen staat bij DPD nog steeds als Vorlading vanaf 30 aug. Al een paar keer gemaild met Steinhart en DPD Nederland en volgens Steinhart wordt het nu via DHL verstuurd maar ik kreeg geen tracking nummer heel vreemd maar weer afwachten.
Heeft nog iemand ervaring met DPD Duitsland?

ik heb in maart ook wat besteld bij Steinhart, ging ook via DPD, had hem binnen 5 dagen in huis. Geen problemen mee gehad.

Hopelijk heb je hem snel in huis, mag ik vragen welke Steinhart je besteld hebt?

Heb woensdagavond (laat) 29 aug. mijn Ocean One bij steinhart besteld , en hij is donderdag 6 sept. 11.42 uur bij mij afgeleverd door DPD (met een duistalige chauffeuse).Dus geen klachten hier.

Geen horloge gelukkig maar een titanium band voor mijn Steinhart Apollon.

Vindt het alleen vreemd dat als je bij DPD tracking nummer kijkt dat er nog steeds voorlading staat en verder zie je geen verandering en dat al vanaf 30 aug.

Heb eens bijna een week op een horloge gewacht…DPD NL:? overigens kunnen ze er bij TNT ook wat van zeg…met al die uitzendkrachten die het geen moer interesseert of iets op tijd of uberhaubt aankomt…zit ik al weer 3 dagen op 2 bandjes te wachten…pfff

Bij mij levert DPD steeds vaker af zonder om een handtekening te vragen, terwijl dit volgens mij standaard is ?
Ga er eigenlijk vanuit dat deze uit tijdsoverweging gewoon even afgevinkt wordt door de chauffeur zelf :smiley:

Ik heb Steinhart weer een mail gestuurd (op verzoek van DPD Nederland) dat ze er achteraan gaan wat er met het pakje gebeurt is misschien wel achterover gedrukt…:X

(0049)1805 373 200 anrufen.

Viel Erfolg.

Hennie Schreef:

Vindt het alleen vreemd dat als je bij DPD
tracking nummer kijkt dat er nog steeds voorlading
staat en verder zie je geen verandering en dat al
vanaf 30 aug.

Probeer DPD.de EN DPD.nl eens , kijken of die hetzelfde aangeven.

Hennie Schreef:

Ik heb Steinhart weer een mail gestuurd (op
verzoek van DPD Nederland) dat ze er achteraan
gaan wat er met het pakje gebeurt is misschien wel
achterover gedrukt…:X

Zou goed kunnen , zoiets “verdwijnt” wel vaker ,
naar mijn mening omdat er op de verpakking duidelijk de afzender Steinhart timepiecesstaat.

Geven alle twee hetzelfde aan…

Nu heb ik net een paar extra schakels ontvangen via de pakketdienst van TNT (geen DPD) van Steinhart die ik tergelijketijd met de band besteld hebt. Maar de band zelf vergeet het maar…Schakels waren gratis wel weer heel goed van Gunter.

De band is na een maand nog steeds niet aangekomen. Volgens DPD is hij weer teruggestuurd naar Steinhart terwijl hij wel eerst in Berkel en Rodenrijs is geweest. Vandaag contact gehad met Steinhart ze sturen hem morgen nogmaals op dan via Fedex ben benieuwd.

Het is je niet gegund qua horlogebanden lijkt het.

Gewoon de Steinhart bij mij in Nederland bestellen, scheelt een hoop DPD ellende :wink:

Ja Maurice stom van me had ik ook kunnen doen maar ja de volgende keer dan maar;)