Dpu

Horloge verkocht aan @DPU . Correcte en vlotte communicatie. Gezellige persoonlijke overdracht kunnen doen. Aanrader hier op het forum wat mij betreft :+1:

Ik heb een goede ervaring met Dirk @DPU bij de verkoop van één van mijn horloges. Dirk toonde al snel op een nette manier interesse in het horloge en maakte daarbij duidelijk wat zijn marge was met betrekking tot de prijs. Ik hapte toen niet, maar een paar maanden later kwam er een mooi horloge op mijn pas en polste ik Dirk alsnog of hij nog steeds interesse had. Dat had hij. Ik vond het een fijne gedachte dat mijn bijzondere Perrelet horloge terecht zou komen bij iemand met serieuze interesse en over de prijs werden we het ook eens!

Iedereen blij, maar helaas bleek dat het horloge niet helemaal lekker automatisch opwond. Ik had daar zelf geen erg in, omdat ik het horloge weinig droeg en altijd op een watchwinder had. Via de watchwinder wond hij wel volledig op. We kwamen al snel tot de conclusie dat er twee opties waren dit op te lossen. Of de koop ongedaan maken of zoeken naar een oplossing die naar tevredenheid was van beiden. Dat laatste genoot onze voorkeur en zo geschiedde. De service vanuit Perrelet viel uiteindelijk tegen, maar dat is iets wat in een ander topic thuis hoort. De ervaring met Dirk is zeker positief dus ik kan hem van harte aanbevelen!