Draadje lees mij niet

beste forummers

ik ben vooral een lezer en waardeer het forum zeer, echter bij het draadje Het ultieme horloge heb ik zelf gepost (jawel!) maar niemand behalve jaap leest het :frowning: het is een beetje armoedig, zo’n smeekbede, ik weet het) :slight_smile:

gr Mike

Aaaaaah! Arme Mike :slight_smile:
Nee, hoor, even serieus, wat wil je dan voor een reactie? Je hebt als laatste je keuze opgegeven, dat hoeft toch niet automatsich een reactie op te roepen. Er moet altijd iemand de laatste zijn… Maar wel erg leuk dat je besloten hebt de stoute schoenen aan te trekken en te gaan posten! Plaats anders eens een draadje met je collectie (met foto’s natuurlijk) je voorkeuren en waarom je horloges zo leuk vind…

ik heb hem in iedergeval niet gelezen

Is misschien ook zo, omdat er de laatste tijd wel heel veel van die topics zijn langsgekomen.
Kan me ook herinneren dat er meer van die topics zijn zoals:

welke horloge koop je als je de loterij wint.
Wat is je droomhorloge.

Misschien is dat de reden

ik had ook nog wat over mijn date uit 85 verteld, dat ie nog steeds op tijd loopt en nog nooit een beurt heeft gehad, terwijl er hier toch wordt gezegd een beurt om de 4 jaar en natuurlijk het verhaaltje over de belgische klok van 33 jaar die ik naar roel en toesja heb gebracht. ik had wel wat meer op- of aanmerkingen verwacht…

groeten Mike

gt

Re: OK !! Ik lees dit draadje niet :stuck_out_tongue: Mis ik iets ?? :stuck_out_tongue: gt

koop een mido bodyguard geloof me je krijgt alle aandacht

oohhhh
Je smeekbede heeft inmiddels al aardig wat reacties opgeleverd. :wink: