Ik ben er nu pas aan toe gekomen, mijn laatste aankoop van ehwatch (Erik):
Bediening was even puzzelen, maar uiteindelijk kinderlijk eenvoudig. En het horloge draagt top.
Ik ben er nu pas aan toe gekomen, mijn laatste aankoop van ehwatch (Erik):
Bediening was even puzzelen, maar uiteindelijk kinderlijk eenvoudig. En het horloge draagt top.
Mooi horloge! Is dit een oudje? Jaren tachtig?
groet,
Niels
hij is van 1983.
Ik zoek de originele stalen band nog (met zwarte middenstukjes).
Mooi (tu)
Heb je ook de grote Commando Swarzenegger
Mooi…heb zelf een mint H558-5009 en eentje in reparatie bij de horlogemaker…als jouw movement een H556 is dan vind je de handleiding hier : http://www.triadot.com/misc/h556/h556_instr.html
Groeten
Broes
hij is van 1983.
Ik zoek de originele stalen band nog (met zwarte
middenstukjes).
Hij is erg mooi. Ik vind het zwarte bandje leuk staan, maar ik ben een liefhebber van nylon. Wat is de link met Arnold als ik vragen mag?
Shit, man, wat heb je nou weer voor iets moois gescoord! (tu)
Mooi hoor!!
Zit hier nu het uurwerk van mijn witte uitvoering in?
nee, deze liep met alles functionerend. Jouw witte is nog in leven. Nog even, de klik tikt… Erik had er nog 1 in onderdelen, en in plaats van het uurwerk ervan op te bouwen is een transplantatie een stuk sneller, en het resultaat zekerder.
http://www.horlogeforum.nl/read.php?18,157539,157539#msg-157539
Erik schreef dat alarm en licht niet werkt. Ik denk dat dat een kwestie van de handleiding lezen was :). Ik zet er nog wel een verse batterij in, want het lichtje is wat zwakjes. De alarm-piep krijgt me in elk geval wakker.
H558-5000:

leuk man!
Een leuk ding. Hoe groot is de baby?
37mm diameter, 40 incl kroon
Mooe klok !! enneuh ik had de handlei(ij)ding niet gelezen, hij geeft de tijd aan en dat is het belangrijkste. ha ha
Veel plezier ermee, nu nog de grote broer zien te scoren.
ik vind hem mooi!
Ik zet er nog wel een verse batterij in,
want het lichtje is wat zwakjes. De alarm-piep
krijgt me in elk geval wakker.
Ik denk dat dat lichtje niet veel sterker wordt met of zonder nieuwe batterij, bij de 2 Arnies die ik heb met nieuwe batterij stelt het lichtje ook niet veel voor…
Groeten
Broes
Gefeliciteerd met je aankoop en veel draagplezier
Radjoe
mmm, dan toch ff uit elkaar en kijken of er wat schoongemaakt kan worden, of een ander lampje.
Een LEDje 
hey Rob,
gave aanwinst man, loop je nu met camo-schmink door het huis 
gr,
Vncnt