Ja joh, rant nog even door. Ik ken mijn plek.
Sorry, tl-1 dus nog geen mogelijkheid tot editten…
Waarom zou dat lullig zijn? Niet iedereen is even actief met deze hobby. Dat wil nog niet zeggen dat zijn of haar mening er niet toe doet.
Het is helemaal geen rant. Ik vraag me gewoon af waarom @WATCHESofSWITZERLAND afgerekend wordt op het feit dat hij TL-1 is en maar vier likes in een jaar gegeven heeft. Het is niet zo dat zijn reactie geen steek houdt of zo.
En draadje op negeren. Zoek het uit jongens.
Spaar ff door en ga voor deze. Ga je echt geen spijt van krijgen.
Een goeie D12 in goede staat is kostbaar, de rest kan zomaar een mijnenveld zijn.
Met jouw polsmaat is die 40mm echt top.
Of en en…. Waarom zijn DD’s mijnenvelden?
Veel namaak, frankenwatches etc.
De secondewijzer klopt in ieder geval niet.
Ik snap op zich dat je een militair horloge wilt, maar realiseer je wel dat de het gros nooit in de tweede wereldoorlog is gebruikt. Toen het Britse leger aankondigde dat de contracten zouden worden ontbonden omdat de oorlog voorbij was zijn de merken als een idioot gaan produceren om maar zoveel mogelijk horloges voor die termijn af te leveren. Ze zijn dus bijna allemaal effectief na de oorlog geproduceerd.
Las links en rechts dat het idd soms een rommeltje was met gebruikte delen en dat er van allerlei verschillende delen horloges zijn gemaakt. Ik krijg m op proef, dus kan m laten checken bij iemand met verstand van zaken. Iemand tips voor zo iemand?
Dat het horloge wellicht niet D-day heeft meegemaakt vind ik geen echt probleem.
Wat netjes! Ik zou even niet weten wie je hiervoor kan benaderen.
Klein toch juist? Donkere kleuren lijken kleiner.
Is op basis van de Chrono-policy dat je altijd binnen twee weken mag terugsturen.