Ik zit de wedstrijd van Nadal tegen een Argentijn te kijken en volens mij heeft hij een RM met een rode band om naast z’n zweet band.
Wie ziet dit nog meer?
Een horloge om tijdens tennissen is niet aan te bevelen…maar ach zoveel zorgen zal hij zich daar niet over maken. Wellicht wordt het horloge gesponsord.
Hij heeft idd een RM. Net als Felippe Massa is het volgens mij een 1 van 1: dus speciaal voor hen alleen gemaakt
Rafa heeft inderdaad RM als sponsor. Heeft zelfs z’n eigen horloge! Kost een kleine €600.000,- 
En als ie kapotvalt krijgt ie gewoon een nieuwe!
Hij draagt meestal deze,ook gewoon tijdens het tennissen. 500k zal toch wel shockproof zijn?
[URL=http://s376.photobucket.com/user/fransbeijer/media/nadal_zpsbijzjwcy.jpg.html]
[/URL]
Heb hem net ook ff opgezocht. Het is een kunststof-achtig klokkie met klittenbandje. Maar wel met een tourbillon (!!!), en 19 gram inclusief bandje. Moet schokken van 5000 g kunnen hebben. Heel bijzonder uurwerkje.
Richard Mille hamert er op dat zijn horloges tijdens alle vormen van sport gedragen kunnen worden.
Een servicebeurtje is trouwens iets van 3800 euro voor een eenvoudig model. Ik zeg het maar even… 
Vanuit mijn ervaring met fijnmechanica , kan ik zeggen dat heel bijzonder nog zacht uitgedrukt is!
dat is een heel licht brokje verfijnde techniek 
Het viel eerst niet op, omdat het bandje precies de zelfde kleur heeft als z’n outfit.
Hij tennist ook altijd met lange mouwen hè die deugniet?
Het was meer het rode zweetbandje ernaast.
Goeie ambassadeur voor RM door 'm ook gewoon tijdens de partijen te dragen, net als bijv Serena Williams met haar AP Royal Oak Offshore, altijd om de pols tijdens het afmatten van haar tefenstanders.
dat is een goeie (per ongeluk denk ik)
Het is in ieder geval een Richard Mille dat tegen een stootje kan want voor zover ik weet
draagt hij telkens ditzelfde horloge. Nu ja, voor die prijs mag hij ook wel ergens tegen kunnen.
Onder de 600.000€ ga je hem niet vinden. Ikzelf speel badminton en als ik één van mijn
vintage Omega’s om de pols heb van 300€ wordt het al weggeborgen vooraleer ik de eerste
shuttle sla. En deze klojo gaat even met 600.000€ zijn wedstrijd spelen. Het zweet dat er achteraf
tussen kruipt boeit hem blijkbaar niet veel! Dan mag hij verdienen wat hij wil, maar als hij iemand
was met “liefde voor horloges” deed hij dit niet. Dan mocht hij van de sponsor krijgen wat hij wil.
Ik zou het in geen enkel geval doen. Ze mochten de naam op mijn t-shirt borduren of wat dan ook
maar hier mee spelen in geen enkel geval!
Kan er niks aan doen maar ik vind die RM klokken niet om aan te zien.
De sponsor wil dat ie m om heeft klaarblijkelijk.
Dus heeft hier niks met liefde voor klokkies te maken.
Misschien heeft ie d’r thuis nog een voor naast de baan.
Dat vermoed ik ook, en 600.000 zal voor iemand als Nadal zo’n beetje de kosten zijn die ik soms uitgeef aan een paar etentjes 

5000G! Hij is een leftie en draagt rechts. Dus alleen bij de backhand heeft horloge het even te verduren 
Wel een puik stukje techniek…19 gram