Dragen of bewaren?

Dit horloge heb ik in 2000 via EBay voor weinig uit de VS laten komen. Het was en is nog steeds ongedragen, nieuw in doos. Een vergulde handopwinder. Fatsoenlijk merk, maar niets bijzonders. Wat zouden jullie er mee doen, dragen of zo bewaren? Ik heb genoeg horloges, dus dragen is geen must, maar zo blijft hij ook maar in de kast liggen. Allen, als je hem een paar weken draagt is de magie er af…

13 likes

Bewaren

Dragen natuurlijk. Daar zijn die dingen voor. :wink:

10 likes

Zonder te kijken om welk horloge het gaat: dragen!

1 like

Dragen!!

2 likes

In eerste instantie zou ik zeggen; dragen! Maar je beredenering heeft ook wel weer wat… als je geen echte behoefte hebt om hem om te doen lekker laten liggen, zo wel; dragen ’

1 like

Dragen

Dragen uiteraard, het is een gebruiksvoorwerp.

Ook ik zou zeggen lekker dragen en ervan genieten.
Anders ligt ie maar in de kast te liggen.
Hoe geniet je daar dan van?

Dragen natuurlijk.
Wat is anders het nut?

Optie 3: verpatsen indien ie niet wordt gedragen

5 likes

Of dit.

Ik bied 50 euro inclusief verzendkosten :wink:

Ik ben niet zo van het verpatsen en denk er niet zoveel voor te kunnen krijgen dat ik het dat waard vind. Men is vrij unaniem in de keus voor dragen, maar ik twijfel nog. Het zal zeker 50 jaar oud zijn en hij is zó van het nieuwe af. Ik zal hem ook eerst moeten laten nakijken want de olie zal zeker verdroogd zijn.

2 likes

ik zie maar 2 keuzes, dragen of verkopen. In de la ligt die maar te verpieteren.

:point_down:

:point_up:

1 like

Je geeft zelf het antwoord al, keep the magic!!

1 like

Als je het nu al bijna 20 jaar niet draagt, zou ik het gewoon verkopen.

Het is geen Patek hoor. Dan kun je evengoed je boxershorts van Hugo Boss 20 jaar in je onderbroekenla ongedragen bewaren en enkel HEMA rommel om je kont dragen. Dan blijven die ook lekker NOS…

2 likes

Ik zou hem lekker dragen. Denk niet dat de waardevermindering heel aanzienlijk is bij een horloge binnen deze prijscategorie.

Dragen.