Bijzonder verhaal… Lang en veel informatie die er niet perse toe doet, maar wel een hoofdpijndossier als horloge eigenaar.
Klinkt een beetje als mijn moeder als ik haar opbel om te vragen hoe het is. Zelfde tijdsduur ook voor het antwoord. Maar wat is er nou gebeurd?!
TLDR: Lange gekocht bij buitenlandse dealer, laten taxeren en maand later kapoet. Na checken bij dealer Londen naar Länge fabriek voor reparatie, die zeggen geen garantie want mee geknoeid. Na alle partijen geconfronteerd te hebben blijkt aan de hand van foto’s iemand bij Länge dealer ermee geknoeid te hebben. Länge weigert nog steeds garantie en dealer betaald uit coulance de kosten terwijl eigenlijk alles er op wijst dat een medewerker daar geknoeid heeft.
Thanks! En een medewerker daar is een medewerker bij lange of bij de dealer?
Bij de dealer. Authorised dealer, dat wel. Maar de medewerker in kwestie is toevallig net vertrokken en kan dus niet meer tot de orde geroepen worden, of de situatie verduidelijken.
So true.
Haha ik heb het toevallig net geluisterd op de achtergrond. Hij weet het mooi pathetisch te brengen. Je kan hier zo een operabewerking van maken.
Mooi he